Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Software v8.0

Startet av moby666, lørdag 08. oktober 2016, klokken 13:04

« forrige - neste »

moby666

Noen som har blitt kontaktet av forhandler med overleveringsdato?
2018 Kona - på venteliste - nr 12. 
2017 TMX 75d ap2.5  7 seter
2015 egolf alt utstyr
2017 Ampera-a - på venteliste - KANSELERT
2016 IONIQ - Hvit Teknikk Skinn (solgt :()
2016 Outlander PHEV (solgt)
2014 Nissan Leaf Hvit (solgt)
2015 Kia Soul EV sort/rød (solgt)
2014 Citroen C-Zero sort (solgt)

HPSE

Ja kan se ut som A. Silver.
Nei plasten var ikke så gale på den. Tror ikke den blir så gale på de fargede bilene. Eg vil i hvert fall avvente å gjøre noe med min.
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

moby666

Synes fargen på plasten og det grå ikke passer sammen i det hele tatt. Redd for dette på de andre fargene også.
2018 Kona - på venteliste - nr 12. 
2017 TMX 75d ap2.5  7 seter
2015 egolf alt utstyr
2017 Ampera-a - på venteliste - KANSELERT
2016 IONIQ - Hvit Teknikk Skinn (solgt :()
2016 Outlander PHEV (solgt)
2014 Nissan Leaf Hvit (solgt)
2015 Kia Soul EV sort/rød (solgt)
2014 Citroen C-Zero sort (solgt)

HPSE

Nå har også Sandnes Fått bil!! Nesten så eg angrer litt på at eg tok blå og ikke svart :-)
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

Crown

#199
Ojoj, ja den var flott! Svart er topp, helt til du har hatt bilen i to år og så går på nærmt hold og ser alle småripene i lakken ;)
Edit: Bildene lastet ned fra Svein Kvia.
2017 Hyundai Ioniq electric, Aurora Silver, teknikk og skinn.
2019 Audi e-tron Exclusive++, galaxy blue/sort optikk

Jorgen86

Nå blir det lenge å vente til neste uke merker jeg
Første Elbil bestillt 26.09.16 Hyundai Ioniq polar white med teknikk og skinn, levert 15.11.16
Bosted Jevnaker, Pendler til Oslo.

Goggen123

Heldiggriser! Jeg har prøvekjørt den, men endte med å bestille foreløpig kontrakt Ampera-e pga. rekkevidde. Nå er vel levering av Ampera-e i det blå, og Ioniq ankommet landet...angrer litt nå merker jeg  8)

HPSE

Sitat fra: Crown på tirsdag 25. oktober 2016, klokken 17:06
Ojoj, ja den var flott! Svart er topp, helt til du har hatt bilen i to år og så går på nærmt hold og ser alle småripene i lakken ;)

Ja spesielt når den forb... solen steiker på :-) Men vil ikke man se riper like lett på blå? Kanskje ikke.... hmm :)
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

Gizmo

Av fare for å virke sær: Jeg synes det mest upassende ikke er den grå plasten, men den asymmetriske logoen. Alt annet er helt symmetrisk på bilen, og så bestemmer Hyundai seg for å ha en logo med enkle geometriske former, men uten symmetri. Kanskje er jeg preget av merkevare-propagandaen, hadde vel ikke reagert slik på Alfa Romeo-logoen. Men det er forskjell på et komplisert design, og en enkel logo som denne. (Holder Apple-logoen utenfor..)
2016-11-04 Hyundai Ioniq
2011-11-18 Nissan Leaf

eldaddy

Bestilt min første El-Bil 6.oktober hos forhandler i Østfold.
Hyundai Ioniq Platinum Silver, Teknikk, Skinn, 16" Sommer/vinterhjul på Alu., 5% mørke vinduer fra B-stolpen (folie).
Hyundai Ioniq EV - 20.1.2017
Audi A4 Avant 1.8T 2005
Audi A4 Sedan 2.0 2001 - solgt
Audi A3 1.6 Kombi 1998 - solgt
Volvo 340 Kombi - solgt
BMW 316 Sedan 1.6 1989 - solgt
BMW 316 Sedan 1.6 1987 - solgt

HPSE

Sitat fra: eldaddy på tirsdag 25. oktober 2016, klokken 19:07
Bestilt min første El-Bil 6.oktober hos forhandler i Østfold.
Hyundai Ioniq Platinum Silver, Teknikk, Skinn, 16" Sommer/vinterhjul på Alu., 5% mørke vinduer fra B-stolpen (folie).

pris for folie?
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

LexLektor

Tror faktisk denne kunne gjort seg i helfoliert matt svart. Den har et overraskende sportslig utseende! Men muligens litt overkill å legge så mye arbeid i en bil med 120 hk.
V≡NT≡R

eldaddy

Forhandler spesifiserte 3900,- for foliering av vinduer fra B-stolpen og bakover. Men totalpris for alt sammen var bra!
Hyundai Ioniq EV - 20.1.2017
Audi A4 Avant 1.8T 2005
Audi A4 Sedan 2.0 2001 - solgt
Audi A3 1.6 Kombi 1998 - solgt
Volvo 340 Kombi - solgt
BMW 316 Sedan 1.6 1989 - solgt
BMW 316 Sedan 1.6 1987 - solgt

autopass

Sitat fra: Gizmo på tirsdag 25. oktober 2016, klokken 19:02
Av fare for å virke sær: Jeg synes det mest upassende ikke er den grå plasten, men den asymmetriske logoen. Alt annet er helt symmetrisk på bilen, og så bestemmer Hyundai seg for å ha en logo med enkle geometriske former, men uten symmetri. Kanskje er jeg preget av merkevare-propagandaen, hadde vel ikke reagert slik på Alfa Romeo-logoen. Men det er forskjell på et komplisert design, og en enkel logo som denne. (Holder Apple-logoen utenfor..)

Vil vel hevde at skiltplasseringen på Alfa gjør at symetrien kommer litt mere i ulage en logoen til Hyundai. Men for all del, Alfa er Alfa :-D
2017 Hyundai Ioniq Hvit 3/11-2017

Førstereis som elbileier!

Inop

Tesla Model 3, tidligere Ioniq, eUp og Leaf eier. Base i Bærum, Akershus.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA