BKK Bilkraft Oppedal hurtiglading får ikkje avsluttet lading

Startet av Per Anders Øvretveit, fredag 12. august 2016, klokken 02:00

« forrige - neste »

Per Anders Øvretveit

Skulle starte lading på Oppedal då det stoppa ein bil med eit lite barn bak meg. Eg gikk ut og sa at de kunne lade før meg. Mens eg venta på at de skulle bli ferdig prøvde eg type 2 laderen. Den fekk ei ikkje til å fungere. Det stod at han lada, men kilometer rekkevidde hos meg endra seg ikkje. Eg trykte avslutt i bilkraft appen og tok ut kabelen.

Når eg skulle starte lading på chademo oppdaga eg at lading ikkje var avslutta. Og før lading var avslutta fekk eg ikkje starte ny lading. Eg prøvde å reinstallere appen, sende sms med stopp lading til 1960 og stoppe lading frå www.bilkraft.no. Ingenting nytta.

No er det gått 2.5 timar og framleis står det stopper lading på appen.

Etter en og en halv time kom eg på at eg kunne få nokon andre til å starte ladinga, og snart er eg ferdig.

Fins det ein annen måte å stoppe ladinga på enn de eg har prøvd?

Electrix

Ring BKK eller "bilkraft". Seriøse operatører har alltid vakttelefon du kan ringe for å hjelp. De kan som regel enkelt ordne opp i slikt.
Nissan Leaf, kjøpt ny 2012
Tesla Model 3, kjøpt ny 2019
Kristiansand

Trekkoppbil

Det er tragisk når man blir stående i timesvis om natta, pga ladeproblemer.

Jeg synes det er viktig at sånne problemstillinger flagges for å advare andre bilister, og for å varsle strømleverandører og de som gir støtte til ladere.

Problemstillingen er dessverre aktuell. Jeg har sjølv fått ødelagt ei natt, sammen med slitne passasjerer, på den måten, da den eneste hurtigladeren i Vestfold i sin tid, var plutselig fjerna med rota.

Etter min mening burde det være krav til hurtiladeplasser, at det er 32A AC som vil fungere når betalingsløsningene ikke fungerer. Da ville man ofte kunne få noen kwt-mens man plundrer, så man kommer seg noen mil, og kanskje kunne komme til neste hurtiglader.

Man bør alltid gardere seg med å ha tilgjengelig ulike betalingsløsninger. Av og til virker ikke den ene eller andre løsningen.

I løpet av et liv, kommer man bort i svært mange typer programvare, som er gjort på en klønete måte. Organisasjoner som har klønete systemer må man flykte vekk fra, da de går som regel dukken etterhvert. Jeg ville nok ikke være avhengig av en app, når jeg skal kjøre bil.

Fortum f.eks har tagga laderene sine med et telefonnummer til søta systror som hjelper til når systemene ellers ikke fungerer. Ofte må man ringe, når man ikke får avslutta ladinga på annen måte. Som regel klarer dem å avslutte ladinga. Bortsett fra et tilfellet på Ørje, hvor jeg var vitne til at dem ikke klarte  det. Der endte det med at bilisten tok en sko og slo til ac-laderen, så den gav slipp på kabelen.
Jeg har også sett en bilist som ikke gadd å prøve å avslutte ladinga på annen måte, enn at han brukte nødbryteren.  Da blir det mye plunder for nestemann som skal lade.

pudderjagar

Hvis du hadde satt inn kontakten igjen som du brukte og avslutta på nytt så ville den nok dtoppa.
Da er viktig med Bilkraft å ikkje ta ut pistolen før den viser avslutta i appen

Hvis du kjøre ein zoe så kan du ikkje lade på stolpen pga feil strømnett. Andre bilar får maks 7 kw på denne stolpen hvis dei har ekstra lader. Dei fleste får bare 3,7 kw
Kjører:
Zoe 43kw med 400km rekkevidde! (Q210, 2015modell)
Nissan e-nv200 Evalia (24kwh)
Nissan e-nv200 varebil(40kwh) Firmabil
Kun elektrisk med 70 000km pr år!!

arnkl

Er det nokon som veit kvifor BKK vil drifte ladestasjonane sine sjølv? Sidan BKK eig 5% av Grønn Kontakt og BKKs hovudeigar Statkraft eig 25%, så ville det vel vore meir naturleg at ladarane vart drifta av Grønn Kontakt. Grøn kontakt har bedre prising utan 10 kr i oppstarsgebyr, og ein kan opparbeide seg storbrukarrabatt der.

Eg er også litt redd for at Fortum skal bli for dominerande i hurtiglademarknaden. To store landsdekkande hurtigladeoperatørar vil gi langt bedre konkurranse i marknaden enn ein stor (Fortum), ein mellomstor (GK) og nokre små (BKK, Lyse, AR).
S85 (blå, med det meste, VIN# *20295)
VW e-Up! (2014, kjøpt brukt)

Einride

Sitat fra: arnkl på søndag 14. august 2016, klokken 02:38
Er det nokon som veit kvifor BKK vil drifte ladestasjonane sine sjølv? Sidan BKK eig 5% av Grønn Kontakt og BKKs hovudeigar Statkraft eig 25%, så ville det vel vore meir naturleg at ladarane vart drifta av Grønn Kontakt. Grøn kontakt har bedre prising utan 10 kr i oppstarsgebyr, og ein kan opparbeide seg storbrukarrabatt der.

Du har mest sannsynlig svart på ditt eige spørsmål der...  ;)

Så lenge det ikkje er reell konkurranse for ein del av ladarane til BKK vil dei fortsette med den prisinga. Og så lenge prisen ikkje er av klassen Arctic Roads opererar med vil dei fleste godta at det kostar nokre kroner ekstra å lade der. Når alternativa er å gå tom for straum eller å køyre lange omvegar for å kome til ein alternativ ladestasjon er valet stort sett ganske enkelt for dei aller fleste.

MrManaMode

Dette skjedde med meg i går også, på BKK lader i Nordheimsund. Holdt på i 45min med mikking før vi fikk nok strøm til å kjøre til neste Fortum eller grønn kontakt stasjon...

Har kjørt over 1000km i helgen og alle fortum/grønnkontakt stasjonene jeg var på fungerte fint. Så gikk jeg på en smell på BKK. Ikke tar de telefonen på en søndag heller...

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA