Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tesla aksjer

Startet av Muffinman, fredag 30. september 2016, klokken 17:34

« forrige - neste »

Muffinman

Det blir montering av paneler denne uka, og utstyret er ankommet. Merker meg imidlertid at panelene er veldig skjoldete, flekkete og ujevnt matte på overlaten, og kan ikke fri meg fra å tenke at det neppe er et ideelt utgangspunkt for optimal produksjon. Hva er beste metode for rengjøring og gi panelene en best mulig start oppe på taket? Jeg har allerede dristet meg til å dra over ett av panelene med den mye omtalte bilvoksen Fusso Coat som gir en ekstremt vannavvisende overflate. Resultatet ser veldig bra ut, overflaten ble tilnærmet ensartet og alle flekkene er borte. Og regndråpene som kom litt etterpå prellet rett av. Tror det lå et fint lag med skitt/støv på panelet i utgangspunktet.

Lurt å gjøre det samme på resten av panelene, eventuelt rengjøre på en eller annen bestemt måte?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA