Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Bensin og Dieselbiler verdiløse om noen år

Startet av petersv, søndag 25. september 2016, klokken 08:05

« forrige - neste »

Saberhagen

Ser at Tesla Bjørn bor rett ved siden av meg! Så Model X'en hans kjøre forbi her om dagen. Så kult!

amund

Grå S85, 19", luft/panorama/skinn/hifi/tech levert 28/7-14

tho

Morro! Gleder meg til jeg får kablen og appen! Sikkelig mye å nerde over! :D  8)
Blå Model S Performance Levert 14/3-2014 (P23235)
TOCN: Signature medlem

Lynet

Hvor finner du disse tallene? Jeg finner de ikke i versjon 0.1.27
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

petersv

Det er Amunds egen app, ikke TM Spy :) Ser veldig lovende ut!

Jeg har 3 kabler til overs, send PM hvis noen er interessert (selger til kostpris, og kommer nok ikke til å lage flere.)

Lynet

Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

tho

tho

Den tms spy appen er sikkelig ræva. Håper du får til noe bedre amund :)

nie

Ser at det begynner å komme 60D facelift på veien nå. Er det noen som har fått lest av en slik etterhvert? Spent på hvordan software-begrensningen av 75-batteriet  fungerer.

petersv

petersv

Liten oppdatering. På nyere biler med midtkonsoll så er kabelen på passasjersiden under dekselet i bildet under. Det er mao. ikke nødvendig å ta ut skuffen på disse bilene.

Har nå forresten laget noen få nye kabler, send pm hvis noen er interessert. (Blir sannsynligvis de siste kablene jeg lager siden det tar såpass tid.)

Lynet

Er det bare jeg som har problemer med tmspy etter 8.0 kom?
Får inn noe data, men faller til stadighet ut!
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

petersv

Skjedde meg også, men når jeg slettet all app-dataen på android så funket det bra igjen.

Bruker du ios eller android?

Lynet

Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

petersv

Merkelig, hos meg fungerer det fint. Hva er feilsymptomene?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA