Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Tesla trunkbag, blått adapter, Swisswax Shield vs Type 2 kabel og blått adapter

Startet av Bjoris, fredag 23. september 2016, klokken 21:54

« forrige - neste »

petersv

Jeg tror det skal vanskelig gjøres å få et ned på mm- eller cm-nøyaktighet. Det er ganske store blindsoner på siden av bilen, spesielt på S, som ikke er dekket ultralydsensorer.

paljensen

Jeg har hatt Toyota LC og Tesla Model S før TMX og jeg synes TMX er klart mer lettkjørt enn S selv om den er 10cm bredere du sitter høyere og har bedre kontroll. Samt at markørene (grå streker) på ryggekamera er mye mer presis en  på den TMS jeg hadde (Okt 2014). Men 10 cm er 10 cm.

Kanutten

Sitat fra: bjoris på onsdag 02. november 2016, klokken 10:54
Det er jo nå fult mulig for Tesla å utvikle birdsview med de nye kameraene, hvilken pakke det skulle komme i er verre å sei, kanskje dette vil være noe de legger i full selfdriving som en gadget som folk vil ha for å få solgt den pakken også.

Hva skal du med birdsview når bilen kjører selv?

Jeg synes det er ganske håpløst at det ikke tilbys birdseye view og adaptive cruise som ekstrautstyr uten å måtte kjøpe en diger pakke med masse greier man ikke har bruk for/lyst på.
I-PACE FE
e-UP
Tysk sportsbil med bensinmotor bak :)

Bjoris

Sitat fra: Kanutten på onsdag 02. november 2016, klokken 13:25
Sitat fra: bjoris på onsdag 02. november 2016, klokken 10:54
Det er jo nå fult mulig for Tesla å utvikle birdsview med de nye kameraene, hvilken pakke det skulle komme i er verre å sei, kanskje dette vil være noe de legger i full selfdriving som en gadget som folk vil ha for å få solgt den pakken også.

Hva skal du med birdsview når bilen kjører selv?

Jeg synes det er ganske håpløst at det ikke tilbys birdseye view og adaptive cruise som ekstrautstyr uten å måtte kjøpe en diger pakke med masse greier man ikke har bruk for/lyst på.

Mja, jeg tenker at dette kunne kommet nå, alle vet jo at selvkjøring blir lenge til... Men de kunne gitt det som en goodies til vi som (kanskje) kjøper full pakke... Men ellers enig, burde jo vært standard...
I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

lunitiks

Blir det birdseye med sort/hvitt på sidene da, og technicolor foran og bak?
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

eha

Sitat fra: lunitiks på onsdag 02. november 2016, klokken 19:04
Blir det birdseye med sort/hvitt på sidene da, og technicolor foran og bak?

Er det bekreftet at kameraene er sort/hvitt?

Etter min mening kan bildene fra den redigerte Tesla-videoen like så godt være "illustrerende" og modifisert i mer kunstnerisk øyemed.
2017 Tesla Model X 90D
201X Tesla Model 3 reservert

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA