Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Et kommende kvantesprang i elbil-rekkevidde

Startet av Hans Håvard Kvisle, fredag 29. oktober 2010, klokken 14:44

« forrige - neste »

Hans Håvard Kvisle

St.Hanshaugen

Trond Arve

SitatNå som før kommer frelsen fra jødene, og fra Israel.

Får man frelsen med på kjøpet? Jøsses.
Pendler Son - Oslo med Leaf. Kjørt P106 siden 2009, solgt etter 4 år og 70.000 km.

AntiRegreim

#2
Sitat fra: ilmyggo på fredag 08. oktober 2010, klokken 21:24
SitatNå som før kommer frelsen fra jødene, og fra Israel.

Får man frelsen med på kjøpet? Jøsses.
JA, Israel har lang erfaring med å frelse de frekke palissene
som i 100 generasjoner i strid med guds vilje har bebodd land som han allerede for flere tusen år siden ga sitt sitt utvalgte folk evig skjøte på,
for både land og liv.

Catalyzator

Den moderne regjeringen i Norge foretrekker heller å gjøre akkurat som Vikingene gjorde, avviser frelsen og tar inn kollekten i bompengeringene for å utvide eksosparken ennå mer isteden. Hva skal vel Norge med frelse så lenge oljen fra nordsjøen klinger i banken. *sukk*   :o   
Bor midtihuttiheitaskauen i Rygge, drømmer om å flytte til Hvaler, er periodevis rullestolbruker (vinglete formkurve) og drømmer om egen elektrisk bil. Kjører for tiden en arvet Suzuki Jimny 2007 mod og er medlem av Miljøpartiet De Grønne. Har prøvekjørt: 9.6.2015 BMW i3 og 16.6.2015 Mercedes B-Klasse Electric Drive og 17.6.2015 Nissan Leaf

Cobos

Ikke var dette spesielt godt researchet heller....
Dette er jo Renault biler, Renault Fluency for å være eksakt og de kommer så absolutt fra Frankrike og ikke Israel. Det eneste som kommer fra Israel er et fordyrende mellomledd slik at jeg skal slippe å betale for batteriet. For den saks skyld er det jo akkurat samme prosjektet som rulles ut i Danmark, men det ville ikke gitt samme retoriske effekt for en kristenfundamentalistisk publikasjon...
Hjelp denne lederen klarte virkelig å trykke på alle knappene mine  :-\

Cobos
Oslo
Model S60
Fantastisk bil i over 2 år, som jeg fortsatt gleder meg til å kjøre.

Lunde

Hehe MEN vet ikke om Sæles velsignelse kan brukes for eller mot "oss"  ::)
Han er normelt ikke så stabil, ei heller frontet saker som folk flest har tatt seriøst  ;)
Hatt TH!NK siden august 2000den første grønne rullet 200 000Km. Juni 2009 kjøpte jeg en ny modell. En sort en med ZEBRA batteri som nå har rullet straks 107 000Km  Har utstyr og utfører vannservice på TH!NK og PSA biler ;-) Har nylig fått TH!NK nummer to med ZEBRA i stallen. Hurtiglading oppskrytt! Hva er bedre enn en fulladet i beredskap :o)

Lanber

Finn Jarle Sæle vil jeg påstå ikke er tilregnelig i uansett uttalelse.

Husker dere det nyhetsinnslaget for noen år siden der det var intervju med han og han demonstrerte gravemaskinferdigheter med en Brøyt på jernhjul?

Han har blitt sitert som følger: "Då eg vart 49 år gamal sa Gud til meg: «Du må bli meir praktisk, Finn Jarle.» Så kjøpte eg denne Brøyt'en. [...] Det er noko av det viktigaste eg har lært i heile mitt liv – å kjøre Brøyt. Etter eit par timar bak spakane er eg som eit nytt menneske"  Sitat slutt.

Jeg lo så godt og lenge etter det innslaget at jeg fikk hikke, sønnen min på 3 år graver bedre!

Lunde

Haha tenkte på det samme innslaget ja.. Ødela vel mer enn han skapte der. At det så fagmessig ut noe av det er vel å ta i ;-) MEN for all del. Om han liker elektriske biler nå som de åpenbarer seg i Israel er det vel i å for seg greit
Hatt TH!NK siden august 2000den første grønne rullet 200 000Km. Juni 2009 kjøpte jeg en ny modell. En sort en med ZEBRA batteri som nå har rullet straks 107 000Km  Har utstyr og utfører vannservice på TH!NK og PSA biler ;-) Har nylig fått TH!NK nummer to med ZEBRA i stallen. Hurtiglading oppskrytt! Hva er bedre enn en fulladet i beredskap :o)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA