Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Rust på taket

Startet av phnuxen, torsdag 22. september 2016, klokken 10:06

« forrige - neste »

TM

Den har også bestemt meg for at bilen er i Kaisaniemi, tross at GPS lokalisering er aktivert i bilen. Trykker jeg derimot på kartet, så er bilen og jeg enige om hvor jeg er  ;)

Sungrazer

Heh! Kanskje noen har tyvlånt VIN nummeret ditt? Kan hende det hjelper om du fjerner bilen fra Connected drive og legger den inn igjen. Aner ikke om det er andre uønskede konsekvenser av den handlingen. Så utfør på egen risk.
2015 BMW i3 - (solgt)
2018 BMW i3 - LCI Imperial Blue Metallic

TM

Det skal vel ikke gå ? Uansett, den ser ut til å gjøre det jeg ber om  :)

Får gå tilbake til opprinnelig tema, Connected Drive Store.

ali_ben

Er det noen som i det hele tatt har klart å bestille noe fra Connected drive store?

Får alltid en feilmelding når jeg prøver å legge inn adressen min. Det som derimot fungerer er å legge inn navn/adresse i alternativ faktureringsadresse.

Kredittkortdetaljer får jeg også lagt inn, men når jeg prøver å bestille noe kommer det alltid feilmelding. Skulle tro det var mulig å lage en webløsning som faktisk fungerer i 2016...
BMW i3 levert 2. mai 2014

Sungrazer

Jepp - bestilte prøveperiode av RTTI. Gav meg brukbar informasjon på vei inn til jobb i dag, så jeg kommer til å videreføre abonnementet når prøveperioden utløper.
2015 BMW i3 - (solgt)

motgang

Sitat fra: ali_ben på mandag 08. august 2016, klokken 12:02
Er det noen som i det hele tatt har klart å bestille noe fra Connected drive store?
Har akkurat samme problem som deg. Sendte spørsmål og detaljer til info@bmw.no, men vet ikke om det pleier å føre til noe ...

motgang

Virker som de har sagt seg fornøyde med det som ligger ute nå. Får ikke lagt inn ordentlig adresse, og får ikke kjøpt noe. Har heller ikke hørt noe fra bmw.no, uten at det overrasker stort.

phnuxen

Sitat fra: motgang på mandag 15. august 2016, klokken 09:30
Virker som de har sagt seg fornøyde med det som ligger ute nå. Får ikke lagt inn ordentlig adresse, og får ikke kjøpt noe. Har heller ikke hørt noe fra bmw.no, uten at det overrasker stort.

Du har forsøkt å registrere detaljer via web og ikke mobil? Når du er innlogget på web så klikker på "Innlogget som Herr. XX XXXXX." Da får du opp bildet du registrerer persondata(går utifra du har gjort dette) I adressefelt har du delt gataadressen i det ene feltet og selve nummeret i det andre? Telefonnummer er skrevet slik: +4799999999 (altså med +47 foran) I feltet hvordan du vil ha info har du valgt "e-mail"? Fungerer hos meg på denne setup.

motgang

Ja, har prøvd i alskens nettlesere med samme resultat. Har også samme problem som ali_ben, at jeg i desperasjon markerte «avvikende fakturaadresse». Disse feltene kan jeg oppdatere fint, men hovedadressen får jeg ikke lagret. Jeg får heller ikke fjernet avvikende fakturaadresse på noen måte. Uansett hva jeg prøver å legge inn, og uansett hvordan jeg formulerer det (tar bort æ/ø/å og punktum) får jeg «Inngitt data er ufullstendig eller ugyldig. Vennligst sjekk din innskriving.»

Det virker som om noe er galt med brukeren min som forhindrer oppdateringen.

itre

Spørsmål: går det an å opprette bruker/logge seg inn når bilen er produsert, men ikke levert? (Har VIN)

Har dette evnt. noen konsekvenser?

Sungrazer

Det er noe dilldall med ConnectedDrive portalen nå, får opp at jeg må legge til bilen min.
2015 BMW i3 - (solgt)

3Phase

Sitat fra: itre på tirsdag 16. august 2016, klokken 13:15
Spørsmål: går det an å opprette bruker/logge seg inn når bilen er produsert, men ikke levert? (Har VIN)

Har dette evnt. noen konsekvenser?

Hei !
Om jeg husker det riktig, må du legge inn en kode som sendes til bilen, i prosessen med å sette opp ny bruker på BMW-ConnectedDrive. Du får ikke gjort dette ferdig før du får tilgang på bilen.

TM

Sitat fra: Sungrazer på tirsdag 16. august 2016, klokken 15:24
Det er noe dilldall med ConnectedDrive portalen nå, får opp at jeg må legge til bilen min.
Testet den kl 15:47. Den virket litt treg, men etter å ha tenkt litt så fant den iallefall min bil  ;)

Sungrazer

Sitat fra: TM på tirsdag 16. august 2016, klokken 15:49
Testet den kl 15:47. Den virket litt treg, men etter å ha tenkt litt så fant den iallefall min bil  ;)

Ja, den funker igjen nå. Sikkert noe baksystemer som måtte fikses eller noe. Det er nå min forklaring, og den holder jeg på! :P
2015 BMW i3 - (solgt)

02jan

Jeg kjøpte 12 mnd trafikkinfo her om dagen, fikk dette inn i bilen få minutter etter bestilling. 
Tesla CyberT dual AWD - reservasjon 1127xxxxx
Bmw i3 fra juli 2014 - solgt juni 2019 :(

2019 - Gjøvikbanen/Scott spark
2016 - folkevogn Passat alltrack diesel
1981- Jeep CJ-7 4.2 Renegade
1969 - BMW 1600-2
1997' hengerfeste C4 2.6 Avant quattro - lånt ut til far.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA