Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Når får vi bilene våre?

Startet av Callah, søndag 18. september 2016, klokken 21:10

« forrige - neste »

Callah

Kontaktet Kreisel angående når de blir til å selge en kommersiell mulighet for å oppgradere det innebyggede batteriet. De er i kontakt med deres batteriprodusent angående muligheter for dette.

Hva skal til for at du med nåværende 190 km rekkevidde skal oppgradere til deres nye batteri med en rekkevidde på "300km" ? :)

Tenker at det er verdt det om man kun betaler 50-75 k for oppgraderingen, men om det tipper 100 000 er jeg redd at de bommer på markedet :\ Da kan man heller kjøpe ny bil nærmest.

http://www.kreiselelectric.com/en/blog/new-kreisel-high-performance-battery-quick-charging-within-18-minutes-for-a-range-of-up-to-300-km/

jensjacob

Hvem kontaktede du i Kreisel ? Og hvem svarede dig ?
Markus Kreisel har været flink til at svare på mine henvendelser.
Fik jeg sagt at jeg er fundamentalt imod syntetisk støj >:( , assistentsystemer der involverer bremse og styretøj samt selvkørende biler på offentlig vej :'( ?

NightBlue e-Golf leveret d.11/9 2015 :) :)

Callah

Katharina Prückl var den som svarte meg :)

The e-Golf we have upgraded has an improved battery pack of 55 kWh and drives with original engines.

Unfortunately we cannot offer an upgrade of the e-Golf battery at the moment due to lack in free capacity. We are in negotiation with OEMs about a series production.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA