Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Connected Drive : Verdt det?

Startet av JUL ZOE 240, fredag 16. september 2016, klokken 10:40

« forrige - neste »

JUL ZOE 240

Hei,

Fra jeg fikk bilen til plastikken/filmen/lakken som beskytter Renault-merket på bilen begynte å flasse av tok det 2-3 måneder. Nå har det snart gått et år og ganske mye foran er borte, men det går saktere bort nå. Snakket med en som hadde noe lignende på et ladestopp men ikke i like stor grad som meg (det var kommet bobler under plasten). Det virker som at det kun er denne filmen/plasten som er skadet og ikke selve merket under. Er det en lur måte man enten kan fjerne hele plasten/filmen, eller få lagt på nytt? (blått ser tross alt best ut da det matcher med fargen i lyktene).

Legger ved bilder av både frontmerket og merket bak (bilen ikke vasket bak på en stund).

Noen med lignende erfaring?

zbk

Jeg fikk nytt på garanti. Har ikke sett flassing etterpå.
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

Speeder

Zoe 43kW

ZOE

JUL ZOE 240

Hehe tydligvis ikke bare jeg som hadde dette problemet nei. Virker som en dårlig patent dette her siden så mange sliter med det. Jeg får ta turen opp å få fikset det, er det noe som tar lang tid?

ladov

Tar ikke fryktelig lang tid nei, men nok til at det ikke kan tas som drop-in(jeg måtte ha en avtale). Dessuten så hadde ikke min lokale motorforum delene på lager *og* de måtte se skaden selv for å bestille. Rimelig bortkastet å måtte ta en ekstra tur bare for en sånn filleting, virker veldig rart at de ikke kan bestille delene direkte når jeg forteller hva som er problemet.

Gjetter på at de har hatt en serie med dårlig overflatebehandling da de festet den blå folien..jeg har hvertfall hatt det både på ladeluka foran og på 'zoe' bokstavene bak.
Svart Renault Zoe Intense(Q210) (solgt, med et visst vemod)
11kW hjemmelader
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
Rød TM3 LR AWD m/EAP bestilt 22/12-18, levert 8/3-19.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA