Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hilse på andre Teslaer?

Startet av kaiat, onsdag 14. september 2016, klokken 22:44

« forrige - neste »

AppleKnocker

Sitat fra: nr1rayner på fredag 26. august 2016, klokken 20:10
Hmm, spørs om de venter i det lengste for å spare sin egen modell ja.
Mulig de venter til Opel har begynt å få AE ut på veien..? Og Golf kommer med oppdatering..
Mulig de også ser an salget av AE før de gjør noe offentlig.
Er det ikke sånne motorshow hele året? Og en stor event på starten av året sånn ca..?
Carlos Ghosn har lest sin Sun Tzu. Han later som han er underlegen, helt til han kan vise noe som ligger fem hestehoder foran.

Tipper de har en autonom 60kwh Leaf i ermet som får Ampera-e til å se ut som en skakkkjørt eselkjerre og som kommer i salg før Tesla Model 3 :D
BMW I3 2015
Tesla Model S85 2015
Tesla Model ≡ 2020 reservert
200 000 elektriske km kjørt siden februar 2015
Passivhus med fire ladeplasser

nr1rayner

Det har ikke jeg  :P
Leaf har vel vært en braksuksess. Gudene vet om, eller hvor mye, de har tjent på den, men tviler på de vil ligge 1-2 hestehoder bak de reelle konkurenter.
Før Tesla er jeg ikke i tvil om at de kommer med noe nytt, men smeller de til før/samtidig som Opel..?
Trondheim
-13 Leaf Tekna, Norsk bil

Har eid -92 Kewet El-jet 2
Og en hel haug av fossile biler (og moped, MC, ATV, traktor), alt fra Ligier Ambra til Ford Transit

kaiat

Jeg har lest et sted at grunnen til at det drøyer med Leaf 2, er nettopp at Nissan vil tilby bilen med autopilot. De lanserte vel nylig sin første bil med et slikt system borte i Japan.


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA