Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Prosjekt: Ombygging av lydanlegget

Startet av Tesla P85D, onsdag 14. september 2016, klokken 00:32

« forrige - neste »

jensjacob

Hvordan kan en software update være 'required' ? Det har jeg aldrig helt forstået.
Software updates er 'tilbud' (som burde være valgfri) fra IT folk til ting der allerede burde virke, om ikke perfekt, så ihvertfald tilfredsstillende.

Virkede din bil ikke ok inden programmørene spammede dig med denne update ? Jeg tror den virkede ok.
Fik jeg sagt at jeg er fundamentalt imod syntetisk støj >:( , assistentsystemer der involverer bremse og styretøj samt selvkørende biler på offentlig vej :'( ?

NightBlue e-Golf leveret d.11/9 2015 :) :)

Øggen

Joda, bilen var heilt fin iorden den. Trur det va en kombinasjon bilen software og boksen den va kobla til så kødda det til. Fikk den meldinga mens update pågikk, men dessverre etterpå også. Måtte ta en shut down, samt en telefon til ladeselskapet for å få løst ut kabelen. Da var alt i orden. Men blei litt bekymra ei stund, fordi dei ikkje kunne sjå at en kabel va plugga i. Såg for meg kutting av kabel og flatbed :o :o ::)
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
CyberTruck TriMotor/FSD

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA