Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Bakaksling

Startet av Lynet, søndag 24. oktober 2010, klokken 23:26

« forrige - neste »

Lynet

Er det noen som har brukte NiCd til salgs, helst til Think og helst i Trøndelag?
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

Yeyeye

Kan høre med kolega "betacar", men nå har jo jeg kjøpt av han 5 stk alt, så usikker på om han tør selge flere av sine, om han i det hele tatt har noen flere igjen. Han brukte vel både think og psa batterier, da han bygde opp batteripakken sin.
Mangler du mange?
Du vurderer ikke litium da, du som er en racer på elektro, fra.f.eks:

http://www.3xe-electric-cars.com
Trondheim
Think classic 2002,Think classic 2001(tidligere Gråtass)
Nissan Leaf 2016 30kWh

Eldiablo

Jeg skal bygge om min psa bil Citroen Berlingo i januar til Litium. Har derfor alle mine NiCD batterier til salgs (27 stk). Ta kontakt så kan vi kanskje bli enige :)
Min Eldiablo er en Citoen Berlingo 5 seter familiebil, 2001 modell - kmstand 56.000. Har kjørt Eldiablo daglig som pendlebil fra Drammen til Sandvika siden Juni 2007. det har da blitt ca 30.000km. Topp konsept!! Køfritt og fint!!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA