Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: De med levering aug-sept

Startet av rmrsr, fredag 09. september 2016, klokken 14:30

« forrige - neste »

Ferry

Sitat fra: john på mandag 11. juli 2016, klokken 12:56
Ser det brukes uttrykk som "vanvittige summer" å spare.

Besparelsen strøm kontra bensin pr. år er i størrelsesorden å få montert opp en stikkontakt, mao. ikke mye å bry seg om.

Sitat
Kjøper dere lettøl fordi det er billigere enn pils?  :o

Og jeg som kjøper alkoholfritt øl som er dyrere enn billigpils  :o ::)

john

Sitat fra: Ingeniøren på mandag 11. juli 2016, klokken 17:54
Sitat fra: Øystein16 på mandag 11. juli 2016, klokken 16:59
Sitat fra: john på mandag 11. juli 2016, klokken 12:56
Er det sånn at folk her inne bare bruker kalkulator når de kjøper bil?
Tja... Her i huset var det nok kånå som bestemte det endelege valget, då er ikkje kalkulator eit aktuelt verktøy som hjelpemiddel for vurderinga :-)

Nei, når kjerringa tar grep renner penga ut - ikke rart det er så mye kvinnfolk reklame på TV at jeg sovner  ;D

Som en slektning på 92år sa det; Her i huset er det jeg som tar alle de store avgjørelsene, og kona tar alle de små.
Hittil har det ikke vært noen store...  ;D

rmrsr

Tusen takk for så utrolig mange gode og kjappe tilbakemeldinger på kort tid! Spesielt dette med service/kompleksitet i drivlinjen, lang- vs. korttur vs. billig leiebil og forhandler-erfaringene (Møller) er argumenter jeg synes var svært gode  :)

Så det blir nok en slik BMW i3, selv om det er litt spenning knyttet til å kjøpe en elbil første gang! (...bokstavlig talt)

Takk igjen!

Ingeniøren

Sitat fra: rmrsr på tirsdag 12. juli 2016, klokken 07:57
Tusen takk for så utrolig mange gode og kjappe tilbakemeldinger på kort tid! Spesielt dette med service/kompleksitet i drivlinjen, lang- vs. korttur vs. billig leiebil og forhandler-erfaringene (Møller) er argumenter jeg synes var svært gode  :)

Så det blir nok en slik BMW i3, selv om det er litt spenning knyttet til å kjøpe en elbil en første gang! (...bokstavlig talt)

Takk igjen!

Gjorde det for snart et år siden og har ikke angret en eneste gang  :)
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

Panduck

Så det blir nok en slik BMW i3, selv om det er litt spenning knyttet til å kjøpe en elbil første gang! (...bokstavlig talt)

Blir spennende å se hva slags leveringstid du får!

Luftventil

Takk igjen!

Godt valg, i3 er en utrolig bra bil! Forstår det er litt spenning, men du kommer ikke til å angre. Vi har hatt elbil i over et år, og kommer aldri til å gå tilbake til fossil. Å kjøre Trondheim-Oslo er ikke noe problem.
- 2015 VW E-Golf

- 2017 Tesla Model S75D

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA