Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hvem har kjørt lengst nå?

Startet av Zodde, fredag 22. oktober 2010, klokken 20:21

« forrige - neste »

elektrolux

Sitat fra: Baltor på lørdag 13. november 2010, klokken 21:48
Nøklene er standardnøkler som også kan kjøpes.

Ingen problem med å betale for nøklene, det som plager meg er måten en blir mistenkeliggjort når en pent ber om å få noen nøkler.

Stavanger Parkering har forøvrig en utrolig evne til å få deg som bruker til å føle deg som en forbryter, eller underværdig, og med Elbil, som snylter. Det lyser gjennom at de hater å ikke få inn penger fra deg. Disse menneskene burde alle som en være byttet ut. Det er slike personer som uhemmet bevilger seg dyre studieturer for å "Studere" parkeringsforhold i Australia, og ikke eier empati for folks hverdag, eller økonomi. Når de en stakkars stunb har makt over et annet menneske som ønsker nøkler, eller håper å snakke fra seg en bot er de i sitt ess.

Slike holdninger er det ingen som trenger.

Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Zodde

#16
Idag var samtliga 8 plasser på Frognerbadets parkering opptatt. Kun 6 hade ladekabeln framme  :( :(   Ingen bettring i sikte...   Vid sidan om fanns 50+ lediga "vanliga" P-plasser.   
Buddy 2008 2300mil

Elbil fundamentalist

Ladeplassene burde vært på midtrekkene. Altså ladeplasser på den ene siden og vanlige plasser på den andre. Da kunne man parkere på begge sider av ladestolpene. Mange setter fra seg bilen på ladeplassen om morgenen og lar den stå der hele dagen. Ofte så varer ikke ladingen mer en ett par -tre timer. Slik ladeplassenen er i dag er det umulilg å komme til fra andre siden, og da "sperret inne" av en elbil som er ferdig ladet. Kanskje noe å forelså for en videre utvidelse. Det er svært populære ladeplasser og det står mengder av elbiler på de vanlige plassene også.
2005 Kewet bastard (m Buddy utseende)
kjørt 12700km (solgt '09), Peugeot Partner PSA 54.000km til 73.500km (kjøpt '09, solgt nov`13), Kjøpt Leaf 2012 (solgt), Tesla Model S85D levert 27 mars '15, Leaf Acenta 2014 kjøpt nov. '15 Bestilt 31mars '16 Tesla Model ≡ kansellert venter på Model Y Bestilt Model S75D 6 okt '17 levert 22 des '17 Bosted Oslo
Signaturmedlem TOCN

Zodde

Ytterligare 8 plasser har tillkommit under sommaren på Frognerbadets parkering!!!
Tack OSLO kommune!
8)
Buddy 2008 2300mil

Kai


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA