Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tid fra produksjon til levering?

Startet av Anterialis, mandag 05. september 2016, klokken 22:26

« forrige - neste »

Anterialis

Hei,
jeg har eid en i3 i ca. ett år, dessverre har denne blitt solgt til fordel for en 330E (i-performance, derfor ser jeg litt mellom fingrene og tenker at "BMW i"-delen av forumet fremdeles kan benyttes av meg...) som jeg forøvrig er svært fornøyd med. Denne bilen kommer ikke med Mode 3 ladekabel som standard, kun den vanlige ladekabelen med boks (type 2 -> schuko) for hjemmelading fra stikkontakt.

Bilen kan lade maks 3,7 kw etter hva jeg har skjønt. Dermed trenger jeg vel kun en enfas Mode 3 type2-type2 ladekabel. Hvor får jeg tak i denne best og billigst?

Jeg ser bl.a. at "Electric Vehicle Institute" selger for 1500 kr, dette er jo en meget bra pris. BMW kommer med tilbud ila. dagen i dag. Norgeseliten (Salto?) selger kabel for samme pris (http://nettbutikk.norgeseliten.no/webshop/ladekabler/kab-mode3-4m-t2-t2-1f-16a). Er dette gode kabler?

Takk for hjelp =) Jeg håper jeg kan fortsette være en del av forumet med min i-performance! Jeg er overbevist (etter et års erfaring herfra) om at denne forumdelen er vesentlig bedre for meg enn "plug-in" delen...
BMW i3 i 2016.
BMW 330e siden -16.
Venter på BMW X5 45e

EinarV

Styreleder
Rogaland Elbilforening

2017 BMW i3 94Ah
2014 BMW i3 60Ah - solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA