Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Nissan Leaf Tekna 2016 modell

Startet av LarsErikOsterud, mandag 05. september 2016, klokken 08:16

« forrige - neste »

LarsErikOsterud

Disse dataene er ganske interessante. Legg merke til at på vanlig el-drift er det lik effekt på for og bakhjul i 90 km/t. Ved bremsing regenererer den mest foran (som vanlige bremser). Ved SAVE og direkte ICE drift foran er den forhjulsdrevet selv om det sendes litt strøm til bakhjulene (men ikke mye). MEN hvis man trykker ned 4WD LOCK (selv om det er i 90 km/t) så sender den strøm til bakhjulene så man får 50/50 trekk selv med ICE drift.
Lars-Erik Østerud  -  2016 Outlander PHEV  -  http://car.osterud.name

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA