Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Tesla i norske medier

Startet av elekTrond, torsdag 01. september 2016, klokken 20:04

« forrige - neste »

elekTrond

I begynnelsen av denne måneden gikk jeg inn på Eidsivas kontor og spurte pent om å få lade på av plassene dems. "Nei", var svaret jeg fikk. Da påpekte jeg at de (fortsatt) står oppført på m.ladestasjoner.no/charger/NOR_00097, så hvis de vil slippe flere vennlige forespørsler burde de for sin egen del prøve å få dette slettet fra nobil.

Per 2016-06-30 står det stadig "På lukket område, men kan slippes inn av resepsjonen på dagtid. Tilgang avhenger da av at de er ledige og ikke opptatt av Eidsivas egne biler."

Kan legge til at callingen til bommen er defekt, så de slipper inn alle som ringer på...  :P

PS! Kanskje jeg nå skal ta meg bryet med å poste til nobil?  ;) Rettelse: I dit, I did!  ;D
'13 Mjau

E_S

Hamar er helt i bakleksa hva angår ladepunkter.. Elverum er bedre, med tre hurtigladere og 10-12 type 2-punkter..
2020 Tesla Model 3 Performance
+ en veteranbil og to gamle fossilbiler (som skal selges)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA