Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Når får vi bilene våre?

Startet av Cookie Monster, torsdag 01. september 2016, klokken 16:58

« forrige - neste »

Isbjørn

Siden 8.0 har AP vært utrolig vinglete og ubrukelig i 50% av kjøringene. Jeg skjønner ikke hvorfor de stadig gjør ting verre!
2017 TMS P100DL
2017 TMX P90DL
Model 3 reservert
2015 TMS P85DL-solgt

Lynet

Ikke enig i din uttalelse Isbjørn. Er stadig imponert over hva kameraet greier å lese, til og med når stripene er nesten borte i mørke, skitt og regn funker det.
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

twinpeaks

Sitat fra: satheesh.net på torsdag 22. desember 2016, klokken 19:37

- Mer finjustering i lydbildet (equalizer valg).


Er det egentlig flere enn meg som savner muligheten å stille inn lyden bare til høyttaler i bagasjerommet? Hvis man justerte lyden tidligere til "-20" (før 8.0 kom), så fikk bare barna i bagasjerommet (jeg har ekstra setene) musikk, mens det var så å si stille i resten av bilen. Med å sette lyden i 8.0 på maks bak er det jevn fordeling mellom høyttalerne i bakdørene og bagasjerommet. Dette fører til mye større volumn som kommer inn mot føresete. Sikkert et luksusproblem (og stort sett kan jeg høre på barnemusikk i timesvis) og heller ikke noe som jeg savner veldig ofte, men alltid litt kjedelig med funksjoner som faller bort.
"Silberstreif", 85D, sølv metallic

JorgenM

Ny versjon (2.7.11.163) av appen idag, trodde det var den helt nye, men bare smårettinger på denne desverre.

(Android)
i-Pace levert 04.07.2019 - 2013 Tesla S P85 (solgt) - Nitrox EL go-cart - BMW i3 (solgt)

Christopher Neumann Ruud

Sitat fra: Lynet på fredag 23. desember 2016, klokken 09:28
Det er nå fem istedet for tre frekvenser som kan justeres.
Hvilket vil si at det er nå 5, og ikke 3 frekvenser som nullstiller seg til 2.5 over hele fjøla og må manuelt justeres tilbake hver gang jeg bytter profil, evt lar bilen gå i dvale.

I tillegg merker jeg at høyre appvindu går tilbake til trip hele tiden...

Tuxedo

Ser ut som om equalizer'en nå nullstiller seg ved hver oppstart av bilen, ja.  Da er jo mye av poenget borte.
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

Lynet

Må ikke profil lagres på nytt?
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

BMW850

Det jeg håper på er at den nye oppdateringen vil kunne gi brukbart nett i bilene, også de med eldre biler. Nå er det jo totalt ubrukelig og det har det alltid vært beklageligvis...

https://electrek.co/2016/10/06/tesla-updated-browser-linux-os-december-says-musk/
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Kavorka

Hvor har det blitt av mulighet for å spille av USB? Mener den lå under my devices før, men fant den ikke igjen nå. Er den skjult eller fjernet?

Spinner

#789
Et godt eksempel på at radaren ser igjennom objekter og er proaktiv!


AppleKnocker

Ikke verst. Tesla visste hva de gjorde med 8.0 oppdateringen.
Leste i beskrivelsen at det gikk bra med alle involverte. Og da kunne jeg ikke unngå å notere meg den lille røde bilens symbolske "revansje" mot den store svarte SUVen. Litt overrasket over at SUVen rullet rundt såpass mange ganger etter å ha blitt påkjørt av sin erkefiende.
BMW I3 2015
Tesla Model S85 2015
Tesla Model ≡ 2020 reservert
200 000 elektriske km kjørt siden februar 2015
Passivhus med fire ladeplasser

Lynet

En SUV ruller som en ball hvis den går sidelengs. Bare sjekk hver gang det er nevnt i media at en bil har havnet på taket, 90% er SUV.
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

Øyvind.h

Bra X har tyngdepunkt langt under hva som er vanlig for SUV.
Skulle ikke forundre meg om det er omtrent som en personbil(eksklusiv Model S)
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

Thor2014

Plingen i homelinken har blitt borte hos meg etter siste oppdatering

Tuxedo

Sitat fra: Thor2014 på onsdag 28. desember 2016, klokken 21:02
Plingen i homelinken har blitt borte hos meg etter siste oppdatering
Har det noen gang vært en pling i homelinken?   ???
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA