Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Når får vi bilene våre?

Startet av Cookie Monster, torsdag 01. september 2016, klokken 16:58

« forrige - neste »

Cookie Monster

#720
Virker som den bare peaker så høyt ved regen fra høy hastighet. Merker ikke stort heller i vanlige hastigheter, er litt men ikke mye.
Krever også ganske varmt batteri rundt på rundt ca 30 grader og ikke for høy soc for så mye. Noe man sjeldent oppnår nå om vinteren utenom på langturer.
Selv når striplet linje er borte har man ikke maks regen.
2015 P85D

Vegard Winther

Jeg har falt litt ut fra å følge med på denne tråden, så kanskje dette har blitt diskutert tidligere.

Som det har vært opplyst om her tidligere, må man selv aktivere datadeling etter oppgradering til 8.0.
Så det har jeg gjort.
Men så oppdaget jeg i går at datadeling var slått av igjen. Syntes det var litt rart. Viser seg at datalagring slår seg av automatisk. Jeg må slå det på igjen for hver tur.

Er dette vanlig?
Hvorfor i all verden har de gjort det slik?

lunitiks

Aner ikke hvorfor. Fikk ny build i går, og samme opplegget fortsatt: Hver gang jeg setter meg i bilen om morgenen er datasharing av, til tross for at jeg skrur det på hver dag.
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

Lynet

Samme som på Leaf. Og der er det irriterende at man må akseptere datadeling for å komme til navi og andre menyer.
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

jankar

fikk ny oppdatering igår, hadde allerede v8.0. etter den igår er ikke lysene mine auto selv om den står på auto lenger. noen andre som har fått lysproblemer?

thilo

Sitat fra: jankar på søndag 27. november 2016, klokken 23:33
fikk ny oppdatering igår, hadde allerede v8.0. etter den igår er ikke lysene mine auto selv om den står på auto lenger. noen andre som har fått lysproblemer?

Det hjelper hvis du fortell hvilken versjon du fikk (2.xx.xx)
S85D rød - EL677xx (Tromsø).
Medlem i elbilforeningen og TOCN (signaturmedlem)

jankar

Sitat fra: thilo på søndag 27. november 2016, klokken 23:47
Sitat fra: jankar på søndag 27. november 2016, klokken 23:33
fikk ny oppdatering igår, hadde allerede v8.0. etter den igår er ikke lysene mine auto selv om den står på auto lenger. noen andre som har fått lysproblemer?

Det hjelper hvis du fortell hvilken versjon du fikk (2.xx.xx)


2.46.16

Thor2014

"Miss bee" update. 2.48.16. Hva er det?

lunitiks

Er det bare meg, eller er Spotify trøbblete med å avspille samme låt på nytt?

Dobbelklikker på "<<"-knappen på rattet, eller på storskjermen, og ingen reaksjon. Trippelklikk og jeg blar bakover en låt, så jeg må klikke ">>" for å komme tilbake til sangen jeg ville høre på nytt
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW


Brede

Sitat fra: lunitiks på fredag 09. desember 2016, klokken 21:00
Er det bare meg, eller er Spotify trøbblete med å avspille samme låt på nytt?

Dobbelklikker på "<<"-knappen på rattet, eller på storskjermen, og ingen reaksjon. Trippelklikk og jeg blar bakover en låt, så jeg må klikke ">>" for å komme tilbake til sangen jeg ville høre på nytt

#ikkebaredu

Thor2014

Så autopilot begrenses til akkurat fartsgrensen på alle veier bortsett fra motorvei?

DagfinnN

Bilen var på Skodje og fikk byttet defekt håndbrekkskalifer i dag. Software ble oppdatert til versjon 2.48.82
Ikke noe nytt så se og ingen release kommentarer.
Servicen var helt på topp. Svarer på e-poster, ringer m.m. Intet å klage på.
X100D hentet 27.05.2020
TM3 SR+ hentet 31.12.2019
x S100D Levert 29.11.2017 - solgt 27.05.2020
x Opel Ampera-E bestilt 20.09.2016 - levert 30. mai 2017 - solgt 20.desember 2019
x Subaru Outback solgt april 2017, går all in electric.
x Tesla S85D hentet 9. november 2015, solgt 12.10.2017
x Nissan Leaf solgt 28.07.2015

Hodetelefoner

Sitat fra: Brede på fredag 09. desember 2016, klokken 22:32
Sitat fra: lunitiks på fredag 09. desember 2016, klokken 21:00
Er det bare meg, eller er Spotify trøbblete med å avspille samme låt på nytt?

Dobbelklikker på "<<"-knappen på rattet, eller på storskjermen, og ingen reaksjon. Trippelklikk og jeg blar bakover en låt, så jeg må klikke ">>" for å komme tilbake til sangen jeg ville høre på nytt

#ikkebaredu
Det har alltid vært sånn. Dere må ikke vente til sangen nesten er ferdig før dere går tilbake. Da har den begynte å buffer neste sang (virker det som).  Hør sangen helt ferdig. Eller gå tilbake når det er 30sek igjen :)

Thor2014

Ny oppdatering begrenser hastigheten på autopilot til akkurat 60 eller 80 på landevei. Jeg ligger stort sett opp mot 85 i 80, men i fremtiden må jeg nok slå av autopiloten når halen blir for lang :o

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA