Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Lease eller kjøpe ny BMW i3

Startet av jensjacob, torsdag 01. september 2016, klokken 15:57

« forrige - neste »

jensjacob

Jeg får behov for at lade bilen i to timer (på et offentligt 22 kW punkt hvor jeg kan udnytte de 3,6 kW) men jeg skal være væk fra bilen i 5 timer og kan/vil ikke komme tilbage til den efter to timer.

Jeg vil ikke være til gene for dem der måske også står og skal lade så er det dog ikke muligt at lade bilen slippe ladestikket når den er færdigopladet ?? Selvfølgelig ikke hver gang når jeg bruger min egen kladde, men nogen enkelte gange hvor jeg specifikt vælger det ?

Uanset hvor mange ladepunkter der kommer op synes jeg altid det burde være en mulighed at man lade og videregive ladestik 'uovervåget'. Især når ladeprocessen er notorisk langsom. Uanset om jeg skal lade 5 minutter, 30 minutter eller 3 timer så gider jeg ikke skulle holde øje med processen eller vide i baghovedet at nu skal jeg ud at pille stikket ud. Det betyder meget for mig ikke at lægge unødigt beslag på de ladestandere der nu engang er tilgængelige.
Fik jeg sagt at jeg er fundamentalt imod syntetisk støj >:( , assistentsystemer der involverer bremse og styretøj samt selvkørende biler på offentlig vej :'( ?

NightBlue e-Golf leveret d.11/9 2015 :) :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA