Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Nye BMW i5

Startet av Bjoris, tirsdag 30. august 2016, klokken 10:52

« forrige - neste »

Bjoris

Er dette noe en kan få kjøpt? Så en video der det ble nevnt at en satt litt "løst" i 6 seters versjonen pga manglende støtte sideveis inn i bilen, det ville jo denne saken ha løst OG oppbevaring av Ipads etc villle den jo være perfekt til, men den så merkverdig "grunn" ut...

Vel, kanskje det blir prøvekjøring torsdag, tror pt fortsatt ikke at fruen blir med på dette her da hun er hakket mer fornuftig enn meg, men jo mer jeg tenker på det jo mer ser jeg for meg at det må kunne komme en fornuftig løsning på ski inn i bilen, bare det hadde blitt gjort skikkelig, ser for meg et trau en kan ta ut inn og ut av bilen enkelt. En kunne isåfall ikke brukt de bakerste setene, men vi er bare 4 så det ville fungert for oss... Tror jeg...:)

I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

petersv

Bjoris

I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

satheesh.net

Denne midtkonsollen er ikke å få kjøpt ennå. Det er dog bekreftet at de jobber med noe interessant, men ikke greit å vite hvordan den vil bli seende ut. Eller når den eventuelt blir lansert. ::)

petersv

Sitat fra: bjoris på tirsdag 28. juni 2016, klokken 09:44
Sitat fra: petersv på tirsdag 28. juni 2016, klokken 08:28
Fortrinnet med 6-seter faller vel da litt bort?

Ikke hvis den kan tas lett ut og inn:)

Det er sant. Men tviler det er tilfellet da det må sitte skikkelig i kræsjtester.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA