Premium og vinterpakke unødvendig?

Startet av rumi, søndag 26. juni 2016, klokken 23:49

« forrige - neste »

eha

Dynamiske kjørelys er vel en del av premium. Og perforerte seter gjelder vel bare forsetene? Skal ikke kidsa sitte bak uansett? :)

Sent from my iPhone using Tapatalk
2017 Tesla Model X 90D
201X Tesla Model 3 reservert

Jejl

Da vi kjørte på langtur med 7 stk i bilen om vinteren, og en ville ha 19 grader og en annen i ville ha 25 grader var det kjekt å kunne skru på varmen i baksetet på 3, og la den stå slik time etter time for å unngå kranglingen helt. Følte nesten at vinterpakken var verd pengene bare for denne ene turen.

spettmeis

Jeg droppet ihvertfall lett premiumpakken, synes det ble en dyr samlepakke for alt jeg ikke hadde behov for. Ønsket uansett ikke skinn heller som kreves for den pakken. Vi bestilte en 90D med det meste ellers.

Hadde jeg bodd i Beijing eller liknende steder hadde det vært dumt å ikke kunne velge luftfilteret separat slik som vinterpakken.

Bjoris

Jeg så ett bilde av flere X'en forfra der noen helt manglet tåkelys, men vil bilene visuelt se annerledes ut uten premiumpakken, de har vel tåkelys alle? Dette var vel tatt på fabrikken så kan være en landspesifikk greie også at de manglet dette?

Bonk3rs

Jeg kommer ikke til å velge premium. Men det blir vinterpakke og hengerfeste. Ikke så spenstig valg. Men det duger for meg og familien. Da får unga i baksetet litt varme på rumpa når vi må skru av kupe-varmen for å nå frem til destinasjonen ;)
X60D, Solid hvit VIN 160## Levert 24.10.16
P85+ Pearlwhite 2014, Innbyttet  :(
Performance Model 3, Pearl white, Levert 26.02.19

Rico

Jeg la inn bestilling i dag, ble 75, autopilot, vinterpakke, stoffseter, 7-seter og hengerfeste, farge:  midnight silver.

Bjoris

Sitat fra: Rico på onsdag 20. juli 2016, klokken 21:26
Jeg la inn bestilling i dag, ble 75, autopilot, vinterpakke, stoffseter, 7-seter og hengerfeste, farge:  midnight silver.

Veldig inne på en slik enten som 60 eller 75. Har du sett bilder av delskinn setene?

Bonk3rs

X60D er nå bestilt her!!!
Ikke premium. Men vinterpakke, hengerfeste og 6 seter.
Samme fasong på delskinnsetene som premium.

X60D, Solid hvit VIN 160## Levert 24.10.16
P85+ Pearlwhite 2014, Innbyttet  :(
Performance Model 3, Pearl white, Levert 26.02.19

Bjoris

Sitat fra: Bonk3rs på torsdag 21. juli 2016, klokken 13:06
X60D er nå bestilt her!!!
Ikke premium. Men vinterpakke, hengerfeste og 6 seter.
Samme fasong på delskinnsetene som premium.

Helt grei spec spør du meg! Grattis!

Rico

Sitat fra: bjoris på torsdag 21. juli 2016, klokken 08:43
Veldig inne på en slik enten som 60 eller 75. Har du sett bilder av delskinn setene?

Ikke sett bilder nei, men Tesla mente de var meget gode. Jeg var ikke fornøyd med skinnsetene i nextgen model S som jeg hadde, og er egentlig ikke så fornøyd med skinnseter generelt.

mvh
Rico

SR

Ikke sett at noen andre har skrevet om dette: 

Jeg fikk meg en hyggelig overraskelse da jeg tok høstens første forvarming av bilen. Kom ut til varm kupé (slik som tidligere), men i tillegg var også ratt- og setevarme på. Meeeget behagelig å sette seg inn og starte kjøringen
Før S P85+, så  SP85D, deretter S P90DL, nå X 100D

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA