Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Skjev hjulstilling bak eller bakskjermene?

Startet av eltommy, søndag 21. august 2016, klokken 09:26

« forrige - neste »

eltommy

Hei,

Jeg er en rykende fersk e-golf-eier som sliter med å få bilen til å gå med på e-styring av klima og lading. Jeg har merket meg at car-nets webportal alltid er en time BAK appen og bilens egen innstilling. Endrer jeg tidsstyringen en time tilbake på web (f.eks 07:15), endres tiden en time fram i appen og i bilen (f.eks 08:15). Finnes det en fornuftig løsning på dette?

Knoffen

Gjelder ikke gammel web-portal:
https://car-net.volkswagen.com/portal/nb_NO/group/v-eu-im/overview#
for biler før uke xx i 2015.

Meld feil til kundeservice! Inntil det blir rettet får du bare angi en time tidligere enn du egentlig skal,  om du retter tid på web.

jan-c

Min er rett på gammel web.
Har du sjekket at din maskin som du bruker på web, har rett tidssone? Mener den skal være CET, men sees vel som CEST nå i sommertiden.
2018: e-Golf
2015: e-Golf
2013: Golf VII

eltommy

For meg ser det ut til at portalen ikke er i stand til å håndtere sommertid. Så jeg har endret til feil tidssone som en midlertidig løsning.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA