Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Varmgang i kontakt ved lading

Startet av cavallino, fredag 19. august 2016, klokken 16:23

« forrige - neste »

cavallino

Hei. Skal reise fra Tjuvholen i helgen, og trenger en plass for å lade og parkere bilen i ca 30 timer. Noen som har noen tips til en bondegutt fra landet som skal inn i storbyen hvor jeg kan parkere?

TB

Er få stader uten maks tid, men Kongensgate er ikkje så langt å gå - der er det ingen makstid.
men, på tider av døgnet er det lite ledige plasser.

Sjå her for kart:
https://www.oslo.kommune.no/gate-transport-og-parkering/parkering/lade-elbil/
Lørenskog
Hyundai KONA electric 2019 ( venteliste 2017 - 2019)
Citroen C-Zero 2012 med OVMS - 97 000 km - solgt 2019

Elmo

Saga P-hus.
Gratis. Ubegrensetparkeringstid. Riktignok er huset stengt mellom midnatt og 06:00, men jeg har selv stått der over natten flere ganger.
30 plasser, men dessverre ikke lett å få plass mellom 8 og 16.

ladestasjoner.no står det at adressen er Olav V's gate 1, men innkjøringen er i Munkedamsveien 15.
Ladeplassene er helt innerst og nederst i kjelleren (U3 ?) og det føles litt rart når du kjører innover og nedover men det er ikke noe problem.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

cavallino

Jeg tok sjansen på Kongensgate. Det var helt konge.... Masse ledig og ubegrenset tid. Takk for tips:)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA