Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tesla Autopilot 2.0

Startet av Mr Pioneer50, torsdag 18. august 2016, klokken 22:44

« forrige - neste »

Mr Pioneer50

Jeg er også fornøyd med bilen og jeg kjøpte den fordi jeg ville ha akkurat den.
Samtidig må det kunne være lov å påpeke forbedringspotensiale og ha litt KMM på Nissan sin bekostning.

2016 Leaf Nordic 30 kW

Øyst1

Jeg kjøpte bilen fordi det var det eneste alternativet i sin klasse som hadde grei rekkevidde, grei plass og grei komfort.

Og noen av "feilene" visste jeg om, mens andre har jeg funnet siden.
Det må være lov å påpeke dette, da det ikke er tvil om at Leaf og flesteparten av de japanske bilene ligger bak tyskerne når det kommer til opplevd kvalitet, ergonomi og tekniske løsninger!
Og jeg tipper at eGolf er en temmelig driftssikker bil!

Men, nå har jeg bronsebilla mi, som jeg liker godt, vasker utvendig to ganger i uken og en gang i uken inni! Det gjør jeg fordi jeg er veldig glad i biler, og derfor nok henger meg mer opp i "småting" enn mange andre.
2017 Hyundai Ioniq 28 kWh, Teknikk..
2011 Skoda Octavia DIESEL - Solgt juni 2020
2019 Hyundai Ioniq 28 kWh, Teknikk..
Nissan Leaf Nordic 30 kWH. Levert april 2016. - Solgt november 2019.
2016 Citröen C4 Grand Picasso Exclusive. - solgt.

bob-bob

Sitat fra: Mr Pioneer50 på torsdag 16. juni 2016, klokken 12:02
Sitat fra: bob-bob på torsdag 16. juni 2016, klokken 11:54
Sitat fra: Mr Pioneer50 på torsdag 16. juni 2016, klokken 10:47

Min bil? Var det jeg som startet denne tråden...?   ::)

Næh, det var jeg :-)
Og jeg synes ikke regnsensoren på Leaf fungerer bra sammenlignet med andre biler jeg har/har hatt

Mr Pioneer50 :  neida du startet ikke denne tråden , men jeg henviste til din bil i svaret mitt likevel.

Sånn ellers:  Da er vi vel enige om at mange her ikke er fornøyd med hverken regnsensor eller andre ting , og noen av eierne har vel strengt tatt åpenbart kjøpt en bil de ikke vil ha ?  Greit nok. Jeg kan sikkert peke på ting jeg vill ha hatt bedre jeg også , men mitt hovedpoeng er at jeg synes dette er helt ok til denne prisen. Faktisk , så er jeg meget fornøyd både med kjøpet , regnsensor , stereoanlegg og det hele. Så får andre vær så god være misfornøyde.  ;D

Tror du surrer litt nå bob-bob, men det gjør vi jo alle av og til...
[/quote]

Hehe - Det ble litt mye klipp og lim fra andre inkludert meg selv her - det var du som startet tråden ja.
Men at du ikke var fornøyd stemmer vel. Så får vi vel surre litt videre.  :P

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA