Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tesla Autopilot 2.0

Startet av Mr Pioneer50, torsdag 18. august 2016, klokken 22:44

« forrige - neste »

Mr Pioneer50

Sitat fra: RuneW på tirsdag 14. juni 2016, klokken 12:58
Jeg har en 2012 Leaf og synes regnsensoren her mer eller mindre udugelig.

Ja, når det regner konstant mye så fungerer den, men det er ikke da den sparer deg for arbeid.

Når det er litt av/på med regn er den helt latterlig. Ofte går det så lang tid før den reagerer at jeg heller skrur den av enn å sitte å vente.

Jeg må nesten le...
[/
Dette kan du sikkert få bedre ved å justere følsomheten
2016 Leaf Nordic 30 kW

leafnor

Sitat fra: RuneW på tirsdag 14. juni 2016, klokken 12:58
Jeg har en 2012 Leaf og synes regnsensoren her mer eller mindre udugelig.

Ja, når det regner konstant mye så fungerer den, men det er ikke da den sparer deg for arbeid.

Når det er litt av/på med regn er den helt latterlig. Ofte går det så lang tid før den reagerer at jeg heller skrur den av enn å sitte å vente. Men kjører jeg fra sterkt sollys og inn i en mørk garasje DA tror den tydeligvis at det har begynt å regne og tar et sveip.

Jeg må nesten le...
På min 2012 fungerer den helt fortreffelig. En sjelden gang imellom når jeg ligger bak vogntog på våt veg men lite regn må jeg justere på følsomheten. Men det er ikke plagsomt.
Leaf 2012/Aug 160.000 km

Øyst1

Erfarte det samme i dag. Kjørte, og den stod på med mest følsomhet. Det begynte å dryppe litt, ikke noe skjer. Jeg tenkte at jeg ville vente for å se når den skrudde seg på, men til slutt var ruta såpass full av dråper, at jeg skrudde på følsomheten, da faktisk ned, og den startet. Visket vekk alle dråpene , så stoppet den. Og startet ikke før jeg på ny justerte følsomheten.

Når det regner skikkelig, da starter den automatisk og justere seg, men ved små drypp, og litt yr, da vil den enten ikke starte eller reagerer alt for sent.

Har hatt Ford og VW før denne bilen, og de fungerte utmerket med denne funksjonen. Reagerte med en gang det kom litt vann på ruta, og justerte tempo og intervaller veldig bra av seg selv.

Nissan Leaf sin er utrolig dårlig og ender med at jeg må overstyre den hele tiden.
2017 Hyundai Ioniq 28 kWh, Teknikk..
2011 Skoda Octavia DIESEL - Solgt juni 2020
2019 Hyundai Ioniq 28 kWh, Teknikk..
Nissan Leaf Nordic 30 kWH. Levert april 2016. - Solgt november 2019.
2016 Citröen C4 Grand Picasso Exclusive. - solgt.

RuneW

Sitat fra: leafnor på tirsdag 14. juni 2016, klokken 16:18
Sitat fra: RuneW på tirsdag 14. juni 2016, klokken 12:58
Jeg har en 2012 Leaf og synes regnsensoren her mer eller mindre udugelig.

Ja, når det regner konstant mye så fungerer den, men det er ikke da den sparer deg for arbeid.

Når det er litt av/på med regn er den helt latterlig. Ofte går det så lang tid før den reagerer at jeg heller skrur den av enn å sitte å vente. Men kjører jeg fra sterkt sollys og inn i en mørk garasje DA tror den tydeligvis at det har begynt å regne og tar et sveip.

Jeg må nesten le...
På min 2012 fungerer den helt fortreffelig. En sjelden gang imellom når jeg ligger bak vogntog på våt veg men lite regn må jeg justere på følsomheten. Men det er ikke plagsomt.

Du krever tydeligvis lang mindre av automatikken en meg.

Sitat fra: Øystein K på tirsdag 14. juni 2016, klokken 19:46
Erfarte det samme i dag. Kjørte, og den stod på med mest følsomhet. Det begynte å dryppe litt, ikke noe skjer. Jeg tenkte at jeg ville vente for å se når den skrudde seg på, men til slutt var ruta såpass full av dråper, at jeg skrudde på følsomheten, da faktisk ned, og den startet. Visket vekk alle dråpene , så stoppet den. Og startet ikke før jeg på ny justerte følsomheten.

Når det regner skikkelig, da starter den automatisk og justere seg, men ved små drypp, og litt yr, da vil den enten ikke starte eller reagerer alt for sent.

Har hatt Ford og VW før denne bilen, og de fungerte utmerket med denne funksjonen. Reagerte med en gang det kom litt vann på ruta, og justerte tempo og intervaller veldig bra av seg selv.

Nissan Leaf sin er utrolig dårlig og ender med at jeg må overstyre den hele tiden.

Det tyder på at Nissan fortsatt ikke får dette til å fungere bra.

Har forøvrig en Ford Galaxy 2015. Den har jeg aldri tenkt noe over visker-automatikken i det hele tatt. Sånn er det det skal fungere.
TM3 LR AWD
TMY LR AWD (bestilt)

bob-bob

Sitat fra: RuneW på onsdag 15. juni 2016, klokken 12:20
Sitat fra: leafnor på tirsdag 14. juni 2016, klokken 16:18
Sitat fra: RuneW på tirsdag 14. juni 2016, klokken 12:58
Jeg har en 2012 Leaf og synes regnsensoren her mer eller mindre udugelig.

Ja, når det regner konstant mye så fungerer den, men det er ikke da den sparer deg for arbeid.

Når det er litt av/på med regn er den helt latterlig. Ofte går det så lang tid før den reagerer at jeg heller skrur den av enn å sitte å vente. Men kjører jeg fra sterkt sollys og inn i en mørk garasje DA tror den tydeligvis at det har begynt å regne og tar et sveip.

Jeg må nesten le...
På min 2012 fungerer den helt fortreffelig. En sjelden gang imellom når jeg ligger bak vogntog på våt veg men lite regn må jeg justere på følsomheten. Men det er ikke plagsomt.

Du krever tydeligvis lang mindre av automatikken en meg.

Sitat fra: Øystein K på tirsdag 14. juni 2016, klokken 19:46
Erfarte det samme i dag. Kjørte, og den stod på med mest følsomhet. Det begynte å dryppe litt, ikke noe skjer. Jeg tenkte at jeg ville vente for å se når den skrudde seg på, men til slutt var ruta såpass full av dråper, at jeg skrudde på følsomheten, da faktisk ned, og den startet. Visket vekk alle dråpene , så stoppet den. Og startet ikke før jeg på ny justerte følsomheten.

Når det regner skikkelig, da starter den automatisk og justere seg, men ved små drypp, og litt yr, da vil den enten ikke starte eller reagerer alt for sent.

Har hatt Ford og VW før denne bilen, og de fungerte utmerket med denne funksjonen. Reagerte med en gang det kom litt vann på ruta, og justerte tempo og intervaller veldig bra av seg selv.

Nissan Leaf sin er utrolig dårlig og ender med at jeg må overstyre den hele tiden.

Det tyder på at Nissan fortsatt ikke får dette til å fungere bra.

Har forøvrig en Ford Galaxy 2015. Den har jeg aldri tenkt noe over visker-automatikken i det hele tatt. Sånn er det det skal fungere.

Jeg har hatt mange biler , og har også nå andre biler enn min Leaf. Som sagt fungerer regnsensoren helt utmerket på Leaf. Hvorfor den ikke fungerer bra på din bil , vet jeg ikke.  Men det at du har problemer med din bil behøver ikke å bety at Nissan har en dårlig løsning. Det KAN jo være andre muligheter , ikke sant ?  :P

Øyst1

Sitat fra: bob-bob på onsdag 15. juni 2016, klokken 13:15
Sitat fra: RuneW på onsdag 15. juni 2016, klokken 12:20
Sitat fra: leafnor på tirsdag 14. juni 2016, klokken 16:18
Sitat fra: RuneW på tirsdag 14. juni 2016, klokken 12:58
Jeg har en 2012 Leaf og synes regnsensoren her mer eller mindre udugelig.

Ja, når det regner konstant mye så fungerer den, men det er ikke da den sparer deg for arbeid.

Når det er litt av/på med regn er den helt latterlig. Ofte går det så lang tid før den reagerer at jeg heller skrur den av enn å sitte å vente. Men kjører jeg fra sterkt sollys og inn i en mørk garasje DA tror den tydeligvis at det har begynt å regne og tar et sveip.

Jeg må nesten le...
På min 2012 fungerer den helt fortreffelig. En sjelden gang imellom når jeg ligger bak vogntog på våt veg men lite regn må jeg justere på følsomheten. Men det er ikke plagsomt.

Du krever tydeligvis lang mindre av automatikken en meg.

Sitat fra: Øystein K på tirsdag 14. juni 2016, klokken 19:46
Erfarte det samme i dag. Kjørte, og den stod på med mest følsomhet. Det begynte å dryppe litt, ikke noe skjer. Jeg tenkte at jeg ville vente for å se når den skrudde seg på, men til slutt var ruta såpass full av dråper, at jeg skrudde på følsomheten, da faktisk ned, og den startet. Visket vekk alle dråpene , så stoppet den. Og startet ikke før jeg på ny justerte følsomheten.

Når det regner skikkelig, da starter den automatisk og justere seg, men ved små drypp, og litt yr, da vil den enten ikke starte eller reagerer alt for sent.

Har hatt Ford og VW før denne bilen, og de fungerte utmerket med denne funksjonen. Reagerte med en gang det kom litt vann på ruta, og justerte tempo og intervaller veldig bra av seg selv.

Nissan Leaf sin er utrolig dårlig og ender med at jeg må overstyre den hele tiden.

Det tyder på at Nissan fortsatt ikke får dette til å fungere bra.

Har forøvrig en Ford Galaxy 2015. Den har jeg aldri tenkt noe over visker-automatikken i det hele tatt. Sånn er det det skal fungere.

Jeg har hatt mange biler , og har også nå andre biler enn min Leaf. Som sagt fungerer regnsensoren helt utmerket på Leaf. Hvorfor den ikke fungerer bra på din bil , vet jeg ikke.  Men det at du har problemer med din bil behøver ikke å bety at Nissan har en dårlig løsning. Det KAN jo være andre muligheter , ikke sant ?  :P


Kan jo tenkes at det er noe feil med våres biler, eller så kan det tenkes at vi setter høyere krav til elektronikken enn en del andre.

På Golfen jeg hadde og Ford Grand C-Max, trengte jeg ikke tenke på at det ble vått på ruta, da de startet med en gang det var nødvendig, og justerte intervall og hastighet helt perfekt. Kom deg en liten sprut fra motgående trafikk, startet viskerene umiddelbart.

Det gjør det IKKE på Leafen. Der må jeg konstant justere følsomhet, men stort sett står den på mest følsom, likevel er ruta full av dråper før den starter å viske, og justerer ikke intervall og hastighet før det regner godt, og da har allerede ruta vært full av dråper lenge, som hindrer sikt. Derfor må jeg overstyre!
2017 Hyundai Ioniq 28 kWh, Teknikk..
2011 Skoda Octavia DIESEL - Solgt juni 2020
2019 Hyundai Ioniq 28 kWh, Teknikk..
Nissan Leaf Nordic 30 kWH. Levert april 2016. - Solgt november 2019.
2016 Citröen C4 Grand Picasso Exclusive. - solgt.

bob-bob

Sitat fra: Øystein K på onsdag 15. juni 2016, klokken 13:43
Sitat fra: bob-bob på onsdag 15. juni 2016, klokken 13:15
Sitat fra: RuneW på onsdag 15. juni 2016, klokken 12:20
Sitat fra: leafnor på tirsdag 14. juni 2016, klokken 16:18
Sitat fra: RuneW på tirsdag 14. juni 2016, klokken 12:58
Jeg har en 2012 Leaf og synes regnsensoren her mer eller mindre udugelig.

Ja, når det regner konstant mye så fungerer den, men det er ikke da den sparer deg for arbeid.

Når det er litt av/på med regn er den helt latterlig. Ofte går det så lang tid før den reagerer at jeg heller skrur den av enn å sitte å vente. Men kjører jeg fra sterkt sollys og inn i en mørk garasje DA tror den tydeligvis at det har begynt å regne og tar et sveip.

Jeg må nesten le...
På min 2012 fungerer den helt fortreffelig. En sjelden gang imellom når jeg ligger bak vogntog på våt veg men lite regn må jeg justere på følsomheten. Men det er ikke plagsomt.

Du krever tydeligvis lang mindre av automatikken en meg.

Sitat fra: Øystein K på tirsdag 14. juni 2016, klokken 19:46
Erfarte det samme i dag. Kjørte, og den stod på med mest følsomhet. Det begynte å dryppe litt, ikke noe skjer. Jeg tenkte at jeg ville vente for å se når den skrudde seg på, men til slutt var ruta såpass full av dråper, at jeg skrudde på følsomheten, da faktisk ned, og den startet. Visket vekk alle dråpene , så stoppet den. Og startet ikke før jeg på ny justerte følsomheten.

Når det regner skikkelig, da starter den automatisk og justere seg, men ved små drypp, og litt yr, da vil den enten ikke starte eller reagerer alt for sent.

Har hatt Ford og VW før denne bilen, og de fungerte utmerket med denne funksjonen. Reagerte med en gang det kom litt vann på ruta, og justerte tempo og intervaller veldig bra av seg selv.

Nissan Leaf sin er utrolig dårlig og ender med at jeg må overstyre den hele tiden.

Det tyder på at Nissan fortsatt ikke får dette til å fungere bra.

Har forøvrig en Ford Galaxy 2015. Den har jeg aldri tenkt noe over visker-automatikken i det hele tatt. Sånn er det det skal fungere.

Jeg har hatt mange biler , og har også nå andre biler enn min Leaf. Som sagt fungerer regnsensoren helt utmerket på Leaf. Hvorfor den ikke fungerer bra på din bil , vet jeg ikke.  Men det at du har problemer med din bil behøver ikke å bety at Nissan har en dårlig løsning. Det KAN jo være andre muligheter , ikke sant ?  :P


Kan jo tenkes at det er noe feil med våres biler, eller så kan det tenkes at vi setter høyere krav til elektronikken enn en del andre.

På Golfen jeg hadde og Ford Grand C-Max, trengte jeg ikke tenke på at det ble vått på ruta, da de startet med en gang det var nødvendig, og justerte intervall og hastighet helt perfekt. Kom deg en liten sprut fra motgående trafikk, startet viskerene umiddelbart.

Det gjør det IKKE på Leafen. Der må jeg konstant justere følsomhet, men stort sett står den på mest følsom, likevel er ruta full av dråper før den starter å viske, og justerer ikke intervall og hastighet før det regner godt, og da har allerede ruta vært full av dråper lenge, som hindrer sikt. Derfor må jeg overstyre!

Javel , slik er altså ikke min bil. Jeg registrerer at du opplever noe annet enn meg. Altså... ?  8) :o :P :-X

Mr Pioneer50

Om regnsensoren oppleves bra eller dårlig kommer jo an på hvilke forventninger man har. Slike forventninger settes gjerne av tidligere referanser. Jeg har hatt har hatt 4 biler (2 VAG, Qashqai og Leaf) med regnsensor og det er kun på Leaf at jeg har måttet justere følsomheten for å få dritten til å virke greit. Siden Leafen er 2016 og nyest av disse 4 synes jeg det er dårlig løst av Nissan.
Det betyr jo selvsagt ikke at andre kan være fornøyd...
2016 Leaf Nordic 30 kW

qualbeen

Regnsensor på min Nissan 2015 er på ingen måte optimal. Som andre er inne på, må man titt og ofte "kickstarte" sensoren ved å vri på hjulet (hipp som happ hvilken retning). Hvis jeg ikke vrir, mener sensoren at det er godt og tørt – til tross for at jeg knapt ser ut ...


Når viskeren så har fått bort litt vann, virker det som den fungerer noe bedre. Som om sensoren skjerper seg litt.. Ved hastigheter over 60 km/t må sensoren som oftest stå i mest sensitive posisjon, men da forsvinner regnet som forventet. (Og automatikken justerer hastighet, pauser, etc., ettersom været endrer seg.)


Min kone gidder ikke å dille med automatikken, og har endt opp med å konsekvent bruke viskerne på den gamle manuelle måten. Selv gir jeg meg ikke så lett, og setter den i 'auto' mens jeg febrilsk justerer sensitivteten opp og ned for å prøve å finne korrekt nivå ...


Konklusjon: Nissan kunne gjort en bedre jobb (også her), men noe stort problemer er det dog ikke.

Øyst1

#24
Sitat fra: qualbeen på torsdag 16. juni 2016, klokken 00:52
Regnsensor på min Nissan 2015 er på ingen måte optimal. Som andre er inne på, må man titt og ofte "kickstarte" sensoren ved å vri på hjulet (hipp som happ hvilken retning). Hvis jeg ikke vrir, mener sensoren at det er godt og tørt – til tross for at jeg knapt ser ut ...


Når viskeren så har fått bort litt vann, virker det som den fungerer noe bedre. Som om sensoren skjerper seg litt.. Ved hastigheter over 60 km/t må sensoren som oftest stå i mest sensitive posisjon, men da forsvinner regnet som forventet. (Og automatikken justerer hastighet, pauser, etc., ettersom været endrer seg.)


Min kone gidder ikke å dille med automatikken, og har endt opp med å konsekvent bruke viskerne på den gamle manuelle måten. Selv gir jeg meg ikke så lett, og setter den i 'auto' mens jeg febrilsk justerer sensitivteten opp og ned for å prøve å finne korrekt nivå ...


Konklusjon: Nissan kunne gjort en bedre jobb (også her), men noe stort problemer er det dog ikke.





Folk har nok forskjellige forventninger. For meg er konklusjonen din, som jeg er helt enig i, faktisk et problem.
Fordi det er så mange sånne halveis ting med bilen, og desverre noe som går igjen på Japanske biler. Og disse tingene er irriterende nok for meg til at jeg ved neste bilbytte kommer til å gå vekk fra Nissan.

Leaf er en veldig god bil, og helt sikkert veldig driftssikker. Er fornøyd med den på disse områdene. Men er de siste så tingene, som får meg til å virkelig like en bil som mangler. Den siste finishen. Etter snart 4000 km har jeg funnet det meste, og kan leve med det noen år, men som sagt, ikke ved neste bilbytte.

Her er listen så langt :

1. Dårlig materialkvalitet, dårlig utforming på knapper (skarpe kanter på de på rattet), mangel på lys i noen av knappene, som frustrere i mørket.

2. Infoentertainment systemet er ikke bra. GPS elendig. Lyden er bra, men styring av radio osv tidvis tungvint. Ikke mulig å bla gjennom radioliste via knapper på ratt, må ta synet vekk fra veien for å trykke på skjerm. Ikke bra ( kan være jeg som ikke har funnet funksjonen.

3. Piper og piper. Sett bil i park, åpne døren og det piper. Skru av tenning med dør åpen, og det tar helt av. Osv.

4. Ikke ettrykks lukking av de elektriske rutene, må holde inne knappen, foruten  på førersiden. Og ikke mulig å holde inne låseknapp på fjernkontroll for å lukke alle rutene om de er åpne, eller holde inne åpneknapp når man nærmer seg bil, og alle rutene går ned! Veldig greit ved lufting av bil, eller om poden bak har åpnet vinduet og en ikke oppdager det før man er gått ut av bil. Greit å da slippe å sette seg inn i bil, skru på tenning, så lukke vindu, når alt kunne vært løst ved å holde inne en knapp!

5. Vindusvisker, elektronikk som diskutert!

6. Ryggekamera, mangel på ryggesensorer! Vet det er ekstrautstyr, men burde vært standard. Ryggekamera derimot er standard på dyrere utgaver, men blir skittent bare man ser på det! Burde hatt en annen løsning, se VW! Kamera ligger bak VW merket, beskyttet for vær og vind. Spretter ut når settes i revers, og gjemmes når settes i fri eller drive!

7. Lys! LED kjørelys kjempe bra, resten fryktelig! Burde i det minste vert xenon på fjernlys og LED i DRL lysene!

8. Understellet liker ikke små humper og kanter, blir da mye harde slag og dunking i understellet, noe som er likt på de 6 forskjellige Leafene jeg har kjørt. Der var Kia Soul milevis bedre!

Jada, mange anser nok dette som bagateller, for bilen er veldig bra.
For meg er det som sagt nok til å ikke få meg til å virkelig like bilen skikkelig. Den er liksom grei, men ikke topp!
Men liker at rekkevidden er bra og ladehastighet på hurtiglader er veldig bra. Og at den er komfortabel over det jevne, foruten smådumper.
Og billig i drift.
Det er en bil jeg kommer til å ha lenge, og valgte den over EGolf grunnet rekkevidde. Men, er ikke i tvil om hvilken jeg hadde valgt når den oppgraderte eGolfen kommer, som har godt over 150 hk og 30 mil rekkevidde! For EGolf er en bedre bil, men blir også fort litt  dyrere med det utstyret man ønsker, og det spiller jo også en rolle!
2017 Hyundai Ioniq 28 kWh, Teknikk..
2011 Skoda Octavia DIESEL - Solgt juni 2020
2019 Hyundai Ioniq 28 kWh, Teknikk..
Nissan Leaf Nordic 30 kWH. Levert april 2016. - Solgt november 2019.
2016 Citröen C4 Grand Picasso Exclusive. - solgt.

knut3448

Sitat fra: Øystein K på torsdag 16. juni 2016, klokken 09:18
Her er listen så langt :

9. Tåpelig A-stolpe! Det lille vinduet som er foran fordørene er ikke mye verdt. I enkelte litt skarpe venstresvinger dekker A-stolpen all sikt over motgående fil.

RuneW

Sitat fra: bob-bob på onsdag 15. juni 2016, klokken 13:15
Jeg har hatt mange biler , og har også nå andre biler enn min Leaf. Som sagt fungerer regnsensoren helt utmerket på Leaf. Hvorfor den ikke fungerer bra på din bil , vet jeg ikke.  Men det at du har problemer med din bil behøver ikke å bety at Nissan har en dårlig løsning. Det KAN jo være andre muligheter , ikke sant ?  :P

Min bil? Var det jeg som startet denne tråden...?   ::)
TM3 LR AWD
TMY LR AWD (bestilt)

Mr Pioneer50


Min bil? Var det jeg som startet denne tråden...?   ::)


[/quote]

Næh, det var jeg :-)
Og jeg synes ikke regnsensoren på Leaf fungerer bra sammenlignet med andre biler jeg har/har hatt

2016 Leaf Nordic 30 kW

bob-bob

Sitat fra: Mr Pioneer50 på torsdag 16. juni 2016, klokken 10:47

Min bil? Var det jeg som startet denne tråden...?   ::)



Næh, det var jeg :-)
Og jeg synes ikke regnsensoren på Leaf fungerer bra sammenlignet med andre biler jeg har/har hatt
[/quote]

Mr Pioneer50 :  neida du startet ikke denne tråden , men jeg henviste til din bil i svaret mitt likevel.

Sånn ellers:  Da er vi vel enige om at mange her ikke er fornøyd med hverken regnsensor eller andre ting , og noen av eierne har vel strengt tatt åpenbart kjøpt en bil de ikke vil ha ?  Greit nok. Jeg kan sikkert peke på ting jeg vill ha hatt bedre jeg også , men mitt hovedpoeng er at jeg synes dette er helt ok til denne prisen. Faktisk , så er jeg meget fornøyd både med kjøpet , regnsensor , stereoanlegg og det hele. Så får andre vær så god være misfornøyde.  ;D

Mr Pioneer50

Sitat fra: bob-bob på torsdag 16. juni 2016, klokken 11:54
Sitat fra: Mr Pioneer50 på torsdag 16. juni 2016, klokken 10:47

Min bil? Var det jeg som startet denne tråden...?   ::)



Næh, det var jeg :-)
Og jeg synes ikke regnsensoren på Leaf fungerer bra sammenlignet med andre biler jeg har/har hatt

Mr Pioneer50 :  neida du startet ikke denne tråden , men jeg henviste til din bil i svaret mitt likevel.

Sånn ellers:  Da er vi vel enige om at mange her ikke er fornøyd med hverken regnsensor eller andre ting , og noen av eierne har vel strengt tatt åpenbart kjøpt en bil de ikke vil ha ?  Greit nok. Jeg kan sikkert peke på ting jeg vill ha hatt bedre jeg også , men mitt hovedpoeng er at jeg synes dette er helt ok til denne prisen. Faktisk , så er jeg meget fornøyd både med kjøpet , regnsensor , stereoanlegg og det hele. Så får andre vær så god være misfornøyde.  ;D
[/quote]

Tror du surrer litt nå bob-bob, men det gjør vi jo alle av og til...
2016 Leaf Nordic 30 kW

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA