Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Kjøpe brukt elbil, eller vente på ny?

Startet av commiesoft, onsdag 17. august 2016, klokken 07:47

« forrige - neste »

commiesoft

Hei, jeg bytta fra Think City 2011 til en Datsun Cherry 100A FII, 1978, og er kjempeomvendt.

Thinken står i hagen med 'isolasjonsfeil', utslitte hjul, panser som ikke kan åpnes, og ladeproblemer.

Datsuna har bakelittratt, kassettradio på 2 kg fra -78, subwoofer under setet og sigarettenner m. askebeger,
og kan kjøres verden rundt.. :)
Think City 2011 Li, XEL Cruiser lett MC 2010, EVT 4000e scooter 2008, Eco ride Avenue City + Alprace Ecorus 2012  elsykler, gøtt humør :)

Go-carter

Thinken blir fortsatt kjørt mer enn X6'en vår, selv med laderproblemer :) Skulle jeg stått i kø inn og ut av Oslo hver dag i den dieselslukeren, i tillegg til å betale bompenger, hadde nok månedskortet hos NSB blitt vesentlig mer aktuelt.

Runder snart 100.000 gjør den og :)

Men jeg har veldig lyst til å bytte til en Model X.
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

sven erik

dere må kjøpe noe nytt av elbil  for det r framtiden men når bilene detter fraverandre er de vel brukt opp  selv har jeg gått  fra reva og opp

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA