Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Kjøre Oslo - Dombås m. Tesla P85

Startet av satheesh.net, onsdag 10. august 2016, klokken 15:53

« forrige - neste »

satheesh.net

Er det flere som har mottatt denne invitasjonen (kom på epost idag)?

--
Tesla er glade for å invitere deg til Meet Model X – Prøvekjøringsevent, hvor du som en av de første i Norge vil få en eksklusiv mulighet til å prøvekjøre Model X.

Model X kombinerer anvendeligheten til en SUV med Teslas standarder for sikkerhet, elektrisk firehjulsdrift og ytelse. Med sine karakteristiske Falcon Wing-dører og setekonfigurasjon for opptil syv personer, er Model X designet for å være mer praktisk enn noen annen SUV.

Ettersom du sikkert ønsker å delen denne opplevelsen med din familie, er du velkommen til å ta med deg én voksen gjest, i tillegg til eventuelle barn.

Vennligst klikk på en av linkene nedenfor for å reservere din avtale. Prøvekjøring vil vare i ca 20 minutter, men sett av én time for hele opplevelsen.
--

TpGn

Jepp. Nettopp reservert tid i Drammen den 16. juni.
;D ;D ;D
Realt at vi som har bestilt biler får denne muligheten.
Sig. X P90DL - Signaturmedlem TOCN

Øyvind.h

Fikk invitasjon selv om jeg har kansellert. Men tar ikke turen.
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

Dvergen196

Jeg fikk telefon fra Tesla der de informerte om at denne mailen var på vei til meg og at jeg måtte være kjapt ute for å få booket tid til prøvekjøring..........ingenting har dukket opp :'(
Model X 90D AP2 Levering 18/3-17
P85D 2015 Solgt
P85 2013 Solgt

Øggen

Påmeldt. Kanskje dei klare å lure meg te å bestille igjen. Ken veit............ :P
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
CyberTruck TriMotor/FSD

Jonbjo

Model≡ Mars 19
Model X Oktober 2016
E-Golf 2015

Ellemelle

Er det noen som har fått melding om at den valgte timesloten er fullbooket? Det er jo litt rart at alle klokkeslettene fortsatt vises når hver person skal få kjøre i 20 minutter.

Epleskreller

Stilig at så mange har fått tilbud. Kan noen sjekke VIN? Er det EU-modell?

Er det noe vi lurer på med EU-modellen?
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

bertin

Ifølge det jeg har hørt er det ikke europeiske Model X.

satheesh.net

Disse bilene (totalt fire) er US biler, dessverre. Den ene blå bilen som var på Norgesbesøk tidligere kommer tilbake, men vil bare stå på utstilling. De tre andre vil være tilgjengelig for prøvekjøring.

Øyvind.h

Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

Real EoN

Blir litt lei av at sånne mail som denne, og den tidligere visningen i Oslo av Model X ikke dukker opp i min mail boks  ::)  (og ja, jeg har sjekket både spam og kontoen på my tesla)

Får som regel mail fra Tesla som ikke er like interessant  :)
Møre og Romsdal (Molde),
BMW i3 leveringsuke 37, 2014 (Levert uke 45) (solgt)
Tesla Model X reservasjon #P1714 90D Black/Black VINxx009605 Hentet Ålesund 1 September 2016 kl 16:00
Tesla Model S Performance Plus Black/Black, 21" grey, Carbon dekor, Alt minus bakovervendte barneseter #P1710 VINxx15275 Hentet Trondheim 10 September 2013 kl 10:00 (solgt)

Håkons Xadventure

Det har vært en spennende uke med både VIN nummer og invitasjon til prøvekjøring. Har booket time lørdag kl. 16.30 med hele familien.
Tesla X90D (venter)

Epleskreller

Sitat fra: Real EoN på fredag 03. juni 2016, klokken 09:30
Blir litt lei av at sånne mail som denne, og den tidligere visningen i Oslo av Model X ikke dukker opp i min mail boks  ::)  (og ja, jeg har sjekket både spam og kontoen på my tesla)

Får som regel mail fra Tesla som ikke er like interessant  :)
Jepp, forstår den. En kollega som aldri har eid Tesla, men kun har hatt Mod X reservasjonsnummer (som er kansellert), han fikk invitasjon. Jeg som har hatt flere Model S og har X på vei fikk ingenting.  Men bilen kommer snart og det er det viktigste :-)
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

KrW

Model X 100D 2018 AP2,5-3
Model X 90D 2017 AP2 solgt
Model X 90D 2016 solgt
Automower 330X robotklipper
Leaf solgt
Model S85 (kun i to uker)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA