Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hyundai Ioniq (5-dørs hatchback) EV / PHEV / Hybrid lanseres januar 2016

Startet av egolfer, tirsdag 09. august 2016, klokken 18:04

« forrige - neste »

egolfer

Hei! Har kjøpt en Blackvue DR650GW-2ch og lurer på hvilken verksted kan montere sånt i Bergen område.

Har snakket med Bilradiospesialisten men de vil ha 3500kr som hører litt latterlig ut siden det er egentlig prisen på kamera.

Noen her som har fått et sånt kamera installert for er rimeligere pris?

Takk!
VW eGolf 2016 med VP

Chivas

Ingen svar ser jeg.
Disse er jo temmelig enkle å montere selv - ihvertfall hvis man kan nøye seg med sigarettuttaket.
Klistre enheten til ruta, dytt kabelen innimellom "deksler" ned til uttaket, så er man good to go :-)

e-Gorm

Sitat fra: Chivas på torsdag 02. juni 2016, klokken 21:56
Ingen svar ser jeg.
Disse er jo temmelig enkle å montere selv - ihvertfall hvis man kan nøye seg med sigarettuttaket.
Klistre enheten til ruta, dytt kabelen innimellom "deksler" ned til uttaket, så er man good to go :-)

Kunne tenkt meg et slikt kamera jeg også, men å montere det slik som du foreslår Chivas, synes jeg ikke noe om. Halveis!
Det er jo meningen at kameraet skal være permanent montert i bilen.
Bor også i Bergen og hører gjerne på om dere har erfaring med en (noen) som kan montere et slikt på en proff måte uten at det skal koste mer enn selve kameraet ;)
Mvh e-Gorm.

VW e-Golf, 2016 mod,
18" Marseille felger med Pirelli Cinturato P7 225/45

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA