Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Bug i måling av batteribruk?

Startet av zairup, lørdag 06. august 2016, klokken 21:20

« forrige - neste »

zairup

Heisan!

Jeg har vært så heldig att noen har rygget inn i bilen min med sitt hengerfeste og har dermed fått en bulk i bakfangeren min, har skjedd på hver eneste bil jeg har hatt siden jeg flyttet til Oslo men det er nå en annen sak :/. Det ser ut som om lakken ikke er skadet men at det bare er å presse ut bulken.

Til spørsmålet... Er det noen her som har en dummet ned guide til hvordan man kan fjerne bakfangeren slik at jeg kan få presset ut bulken? Jeg la meg under bilen å prøvde å klemme inn hånda men det var alt for lite plass til å komme til akkurat det punktet.

Sulle

Du kan prøve å komme til med enden av et kosteskaft eller en annen avrundet treting.
Model 3 LR 2019
Model S 75D 2017
Think Li 2010
Model S P85 2013 - Solgt
Sandnes - Rogaland

zairup

Sitat fra: Sulle på søndag 29. mai 2016, klokken 18:42
Du kan prøve å komme til med enden av et kosteskaft eller en annen avrundet treting.

Jeg prøvde på det men det virket som om det var noen form for deksel på innsiden i tillegg.

men men bilen ble solgt etter å bare ha vært på finn.no i 2 timer så ville ikke rukket å demontere den engang :P

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA