Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Betale Tesla for justering av hjulstilling på "ny" bil?

Startet av lunitiks, lørdag 06. august 2016, klokken 15:31

« forrige - neste »

Burger

Tips fra en seiler. Det jeg klarer å betjene og holder i grov sjø burde duge

www.biltema.no/no/Bat/Ovrig/Seilholder-4-pk-2000034616/

Disse er heller ikke så dumme.

http://www.biltema.no/no/Bat/Ovrig/Seilholder-2000031969/

2018 94Ah i3, CE.
2015 24kw/h Nissan Leaf
Stjørdal

nr1rayner

Strips ble for knotete, så funderte videre på borrelåsbånd-systemet.
Da er jeg på sånn ca V3.2.
Trodde jeg fant svaret i skuffer og skap her, et tilsvarende bånd som jeg kjøpte, bare 3-4cm lengre.
Men, det ble alt for slapt slik jeg brukte det først, kablene ble stort sett liggende bortover gulvet.
Så måtte båndet prøve å brukes slik det vel er tiltenkt, tre det gjennom kablene, "ringen" på båndet og tilbake mot seg selv..
Etter mye om og men ser jeg da at de båndene jeg linket til har omtrent perfekt lengde  ;)
Litt knot å tre båndet gjennom den plast"ringen" for hver gang, men betalingen kommer i form av at kablene henger fint og stramt.
Om jeg avslutter prosjektet her, eller funderer videre vites ikke pr.d.d., men, tipper selv fruen ble fornøyd med resultatet, så da er vel alt vel  8)
Oppdaterer med bilde etterhvert.
Trondheim
-13 Leaf Tekna, Norsk bil

Har eid -92 Kewet El-jet 2
Og en hel haug av fossile biler (og moped, MC, ATV, traktor), alt fra Ligier Ambra til Ford Transit

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA