Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Bagasjeromsnett for 6-seter

Startet av Førstereis med elbil, mandag 01. august 2016, klokken 13:43

« forrige - neste »

petersv

Neida, fikk det ila én uke etter at detaljer var overlevert.

Luring

Sitat fra: Luring på tirsdag 24. mai 2016, klokken 21:25
Har ikkje fått noko så langt 10 veker etter kansellering av ein X.

Fortsatt ingenting; svarer ikkje på epost heller. Har purret to ganger pr. epost. Useriøst.

Øyvind.h

Hei,

Test å sende mail eller ringe til han som refunderte min. Det tok bare en drøy uke og han responderte kjapt. Kanskje din betaling har havnet hos employee of the month...

djuntti (ætt) teslamotors.com
Daniel Juntti
21061929 (sikkert et fellesnummer)
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

Luring

Når svarte de på mi andre purring i går, men kanskje? startet prosessen med refusjonen i går :(-
Så eg lar de får ei veke eller to til før eg kontakter andre enn de to eg har hatt kontakt med.

Hittil har det gått 90 dager fra eg sendte all kansellering med all nødvendig info.

Blip

Jeg kansellerte min reservasjon på Model X 23. mai. To uker seinere, dvs. 7. juni sto reservasjonsbeløpet på konto. Midt i perioden, dvs. 31. mai, fikk jeg telefon med tilbud om prøvekjøring i Oslo. Jeg takket nei, men sa jeg ønsket prøvekjøring i Kristiansand hvis mulig. Det var det ikke... Jeg ser nå at reservasjonsholdere fikk tilbud om prøvekjøring 18. juni i Kristiansand. Vel, vel.

Jeg sendte 2 eposter til EUSales@teslamotors.com. En norsk og en engelsk. Jeg inkluderte RN-nummer, navn, adresse, IBAN og SWIFT.

• Rød Nissan Leaf (lev. 19. des. 2011, solgt 2019)
  • Tesla Model X res. #178 (avbestilt)
  • Blå Tesla Model S 90D (2016 CPO før facelift)
  • Grå Tesla Model 3 LR (2019 med krok)
Varmepumpe-nerd

eivind79

Da kom pengene på bok igår, tok 3 uker fra jeg sendte mail (en av ukene gikk med på tilbud om testkjøring++ for å få meg til å tenke meg om).
Spennende å se hvor mange som faktisk tar levering, litt vemodig å kansellere men kanskje det blir aktuelt igjen om dollarkurs blir 'bedre' + kvalitetsheving nå flere biler er produsert og testet i det virkelige liv.

Luring

Sitat fra: Luring på fredag 10. juni 2016, klokken 11:19
Når svarte de på mi andre purring i går, men kanskje? startet prosessen med refusjonen i går :(-
Så eg lar de får ei veke eller to til før eg kontakter andre enn de to eg har hatt kontakt med.

Hittil har det gått 90 dager fra eg sendte all kansellering med all nødvendig info.

Fortsatt ingen refusjon etter over 4 måneder. Holder Telsa på å gå konkurs  siden de ikkje kan betale?

petersv

Fått bekreftelse på at de har mottatt dine bankdetaljer?

Luring

Alt var i første epost, og i purringa.
Ha fått svar begge ganger at de har satt i gang prosessen, sist 9 juni.

sigurdi

Gikk under 2 uker fra jeg sendte mail, men passet på å ha med allt info som IBAN osv osv.

Er en god liste som trengst for å overføre fra utlandet.

sigurdi
Horten
Model S 70D (reservert 26.11.15. utlevert 16.12.15)
Model X. #645 (reservert - 11 September 2013)
Model X.Sig #288 (reservert - 5 April 2014) - Kanselert

Luring

Her var det eg sendte av kontoinfo
Kontohavers navn: Ola Normann
Kontohavers adresse:Karl Johansgate 1
Bankens navn: Sparebanken Værst AS
IBAN nr. :NOxxxxxxxxxxxxxxx
SWIFT/BIC kode: DNBANOKK

krl

Dette høres særdeles lite tillitsvekkende ut... Har noen fått tilbake penger nå i det siste? Jeg vurderer å kansellere Model 3-bestillingen nå med det samme for sikkerhetsskyld.

zoom

Har nett fått tilbakebetalt et depositum,tok ca 5 uker fra kansellering.
De kommer nok men det tar litt tid :-\

jvrosnes

Sendte IBAN, SWIFT 2.aug, penger på bok i dag 9.aug.

Mal:
Reservasjonsnr
Kontohavers navn
Kontohavers adresse
Bankens navn
IBAN
SWIFT dvs. "DNBANOKK, DNB, 0021 Oslo, Norway"
Tromsø, fossilbil. Prøvekjørt Tesla S P85+ 9.august 2013 1630-1700 ("Fredric"-bilen).

Hennigway

Jeg har fremdeles ikke fått utbetalt depositum på kr. 230 000,- etter avtalt kansellering. Dette til tross for at "min bil" er registrert på ny eier for en tid tilbake. Det er usportslig!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA