Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hva kommer her? (Nebbenes nordgående Eidsvoll verk)

Startet av Ole Irgens, lørdag 30. juli 2016, klokken 11:35

« forrige - neste »

Ole Irgens

Fikk oppgradert Leafen med ny prosessorenhet i går, og nå er jeg klar for Brave New World med Nissan Connect. Hadde det bare virket. Jeg har prøvd i et døgn nå å få app/nettside til å kommunisere med bilen, men det vil jo bare ikke funke. Jeg får logget meg på, både med app og på nettsiden, men det er ikke mulig å komme i kontakt med bilen. Skal man foreta seg noe spesielt i bilen for å få dette til? Noen som kan dele erfaringer eller kanskje en bruksanvisning?

mvh

Ole Irgens
Nissan Leaf 2018 N-Connecta

Sele

Jeg vet ikke hvordan det er på 2016 modellene men på min 2015 modell så måtte jeg logge meg inn på bilen via navigasjonssystemet.

bob-bob

Din forhandler skal kunne hjelpe deg med å legge inn det som trengs i bilen. ( det er ikke stort  - på 2016 modell er det ikke nødvendig å legge inn brukernavn og passord , selv om det er på i menyen i bilen )

mikro85

Hva snakker vi om her? Brave new World med Nissan connect. Snakker du om å få Nissan EV appen til å snakke med bilen? Jeg har 2016 modell. Noe jeg har gått glipp av? Takk [emoji3]

Sent from my iPhone using Tapatalk

bob-bob

Sitat fra: mikro85 på fredag 20. mai 2016, klokken 13:13
Hva snakker vi om her? Brave new World med Nissan connect. Snakker du om å få Nissan EV appen til å snakke med bilen? Jeg har 2016 modell. Noe jeg har gått glipp av? Takk [emoji3]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ihvertfall var det dette jeg mente , ja - i 2016 Leaf er det kun viktig at bilens identitet stemmer med din Nissan Ev konto. Så er dere i kontakt på telefon og nett.  Passord og brukernavn brukes ikke i min bil ihvertfall, bare på nettsidens EV konto og i appen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA