Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Varmepumpe, modifisering

Startet av Switch, søndag 24. juli 2016, klokken 22:11

« forrige - neste »

Switch

2016 bilene kan leveres med Apple CarPlay ( mot et tillegg). Er det noen som har prøvd dette?

Kan en bruke samme interface når Android Auto blir tilgjengelig i Norge?

Switch

Apple Carplay fungerer utmerket..

Glad jeg ikke bestilte Garmin kart :D

Håper når Android Auto kommer til Norge, at bilen takler dette også.

mrjic

Det er mulig å sideloade android auto. Jeg venter på bilen og appen er installert for lengst. Har i dag 2015 modell.

breitling

Jeg har prøvekjørt bilen i et døgn. Mest for å teste CarPlay og ParkAsisst. CarPlay er en fryd. Og det beste er å bruke Siri for navigering, sende mail/SMS eller ringe. Garmin navigasjon er bortkastete penger. Apple maps (TomTom) er mye bedre oppdatert. Har forresten bestilt en B250e med levering primo oktober. Gleder meg som en unge.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Oslo
2017 MB B250e Edition "Eldina2"
1975 MB 280S

Switch

Hæ, sideloade ???. Hva er det for noe?

Har installert Android Auto på mobilen og plugget den i usb kontakten i bilen.
Det skjedde null og niks :-[

mrjic

Laste ned apk fil, siden android auto ikke er lansert i norge.

Jeg får ikke bilen før i neste månedz trodde var bare å plugge i kabelen og starte appen lg kjøre konfigrasjon

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA