Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Grønt skatteskifte

Startet av Fisk33, søndag 24. juli 2016, klokken 12:59

« forrige - neste »

kavorland

Sitat fra: tomrh på torsdag 01. desember 2016, klokken 23:07
Anbefaler i grunnen en periode med Leafspy og lære seg hvor mange GIDs man bruker på kjente strekninger, det har jeg gjort. Og så lære seg hvor mange GIDs det er igjen ved ulike batterinivåer. Jeg har nå i praksis 10% bedre rekkevidde enn før fordi jeg har full kontroll på batteriet, selv uten å ha på Leafspy.

Leafspy vil nok vere til hjelp ja, skal med tida skaffe meg det.

Hadde skilpadde og Engine power limited varsel forleden kveld.

Pendler 34 km kver veg på jobb.
Forleden kveld valde eg å ikkje lada ved ankomst jobb, hadde 39% og 46 km rest.
Tenkte at dette skulle gå med god margin, men den gang ei....

39% vart fort til 34 ved start av bilen, pga store nedbørsmengder og sterk motvind, forsvant både % og rekkevidde kjapt. Passerte siste hurtiglader med 26 km rekkevidde igjen, og det var 19 km heim så eg tenkte at eg skulle få tatt ein test på forsvunne ringer og skilpadde.

10 km frå heim forsvant prosentvisning og eg hadde --- og ---. Resten av distansen er kupert, så eg valde frirulling ved anledning. Tenkte på dette tidspunktet at dette gjekk fint.

Mykje vind og særs mykje vatn i kjørebana drog mykje ekstra. Siste 2 km begynner med 1200 meter lang motbakke, så 5-600 meter nedover og så igjen 2-300 opp til huset.....
Midt i bakken forsvant fyrste dobbelring, deretter dei neste 3 veldig raskt etter kvarandre. 200 meter frå toppen kom padda. Sette då i N og rulla over haugen i ja skilpaddefart, og nedover imot siste bakke.
Tok ingen nedbremsing og beholdt rennefart og vrengte av fylkesveien, gav eit lite puff opp siste bakke og rulla inn på tunet med ENGINE POWER LIMITED lysande i displayet.
Antar at det ikkje var mykje juice igjen på det batteriet, og skulle gjerne hatt Leafspy i dette tilfellet....
Nissan Leaf Tekna 2015 svart
Toyota Avensis 2005 D4D ( 152 " Km)
Chrysler Grand Voyager 1997 7 seter (368 " km)
http://vid763.photobucket.com/albums/xx273/kavorland1968/Griffon/DSCF3284.mp4

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA