Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tapere og vinnere i 2017 (elbiler)

Startet av KrW, torsdag 21. juli 2016, klokken 21:26

« forrige - neste »

lunitiks

Jeg er i alle fall veldig fornøyd med lakkfargen. Mange kommenterer at dette er det de liker best med bilen min ;) Man blir vel lei til slutt, men da har vi heldigvis noe som heter folie  :)
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

Muffinman

Og kondomlakk  ;D Blir du lei av den er det bare å gi gass gjennom ei frisk snøbyge, så er alt tilbake til originalt på sekunder.

Touring

Da er Teslaen i hus. Blir bra combo med i3en. Da blir neste prosjekt å finne hjemmelader begge kan bruke :-)

Toonster

Gratulerer med super najs bil :)

Hvordan føles det?:)

Touring

Veldig positivt overrasket faktisk! Prøvekjørte en forhandlerbil for noen måneder siden,  var ikke helt overbevist men tok sjansen. Vurderte evt å selge denne når jeg fikk den da jeg bestilte i august og har vel spart / tjent ca 160000. Men etter å ha kjørt den nå et døgns tid har jeg fått veldig sansen for den så kommer til å beholde den. Og med det bompenge-helvete vi kan forvente i Oslo framover beholder jeg i3en også :-)

lunitiks

Very nice. Nå må du hive deg rundt og få lagt solfilm. Tit.metallic nær sagt skriker etter sotede ruter :-) Hva har du kjøpt av ekstrautstyr?
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

Touring

Har ihvertfall lyst å få foliert krommen først :-) blir det ikke noe tull med garanti etc hvis man soter vinduene? Rart de ikke er mørkere egentlig fra Fabrikk.

Kjøpte ganske moderat utstyrt. 70D, premium interiør,  sort alcantara innertak, store lydanlegget,  autopilot, vinterpakke, vinterdekk, matt abachi treverk, panoramatak . Kjøpte sort delskinn,  liker ikke lærseter. La den ut for salg her på forumet i vinter faktisk.  Ingen ville kjøpe den for 680. Er glad for det nå :-)

lunitiks

Garantitap? For et nanometer-tynt belegg på innsiden av vinduene? Vel, det kommer i alle fall ikke jeg til å akseptere. Om snuten reagerer, another story  ;D

Du har jo en rikelig utstyrt 70D, du. Må bare ærlig innrømme at jeg liker min nosecone bedre, men du har jo åpenbart de feteste lyktene, midtkonsoll som ruler og det fancyschmancy'e luftfilteret  :)  Gratulerer så mye. Kos deg masse, og hold oss oppdatert
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

Bjoris

Ser digg ut i Titanium også, lurer selv svært på om jeg skal beholde bilen, har en Passat GTE på prøve, fundere på å lease denne i 3 år og gå for M3... Passaten er en nedtur ifht Tesla.... Helt klart
I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

reinartg

Her er min facelift, i Solid White, som ble levert fredagen som var:
2016 Tesla Model S 70D (facelift) - Solid White

Bjoris

Da er det bare å få en av disse 70 og en av 75ene testet med CAN-bus så vi ser hva det nye batteriet gir. Veldig interessert i dette da jeg fortsatt kan oppgradere for 24 vs 33 høvdinger... Skulle det nå være sånn at 75 har faktisk 5 kwh ekstra ifht 70 har jeg fundert litt på om ikke jeg skulle gjort det likevel... Dyrt skilt på bakluka, ser den...

Mye billigere å bare kjøpe skiltet antakelig, hehe

Kanutten

Sitat fra: Touring på lørdag 11. juni 2016, klokken 18:12
...Vurderte evt å selge denne når jeg fikk den da jeg bestilte i august og har vel spart / tjent ca 160000. Men etter å ha kjørt den nå et døgns tid har jeg fått veldig sansen for den så kommer til å beholde den...

Hva var årsaken til at du valgte å selge alikevel?
I-PACE FE
e-UP
Tysk sportsbil med bensinmotor bak :)

Touring

Var på hytta i Valdres i helga. Kommer ikke ned den stølsveien pga er for lav . Må ha luftfjæring. Bestiller ny når den evt blir solgt

Bjoris

Ser du har lagt den ut, litt tøff pris kanskje, men lov å prøve:) Min er lik som din, men har next gen seter, men ikke hifi. Samme pris altså, vurderer nok å legge den ut for å nedgraderer litt til model3 kommer, men tror at når jeg har fått den så blir det vanskelig gitt!

Espen Hugaas Andersen

Sitat fra: Touring på lørdag 11. juni 2016, klokken 18:31
Har ihvertfall lyst å få foliert krommen først :-) blir det ikke noe tull med garanti etc hvis man soter vinduene? Rart de ikke er mørkere egentlig fra Fabrikk.
Sitat fra: lunitiks på lørdag 11. juni 2016, klokken 18:56
Garantitap? For et nanometer-tynt belegg på innsiden av vinduene? Vel, det kommer i alle fall ikke jeg til å akseptere. Om snuten reagerer, another story  ;D
Det nanometer-tynne belegget kan skjerme for RF-stråling, så det er fullt mulig DAB-dekningen o.l. blir negativt påvirket. I disse tilfellene har naturlig nok Tesla ikke følt for å dekke kostnader til feilsøking, o.l.
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA