Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Supercharger nå 145 kW

Startet av Legobil, torsdag 21. juli 2016, klokken 15:52

« forrige - neste »

Legobil

Noen som kan hjelpe en tulling som klarte å trekke ut 2 kabler av lader? Vet kablene skal på aux 1. Og helt til venstre. Men hvilken skal hvor? Er det akkurat det samme da det kun er NO-NC? Den ene er lang og den andre er kort. Er eneste forskjellen.

Spørsmål 2: hva er kontakt merket med grønn sirkel til?


bosonic

#2
Du skal koble ledningene til C og NC. Det spiller ingen rolle hvilken kabel på hvilken kontakt. Funksjonen til denne kontakten er å hindre deg i å "starte" bilen når laderen er tilkoblet 230V.
Utvikling av 12V clamper til blybatteri
Stord, Kewet Citi-Jet 5 1997 mod 5000 km
Hjemmelaget Elbil: 0-100 på ca 1,8 sekund
http://www.austinev.org/evalbum/35
Les mer om bosonic: Alt kan konverteres, så hvorfor vente?

Legobil

Fantastisk, takker for svar. Enn stikken med grønn ring. Vet du hva den er til?

bosonic

Utvikling av 12V clamper til blybatteri
Stord, Kewet Citi-Jet 5 1997 mod 5000 km
Hjemmelaget Elbil: 0-100 på ca 1,8 sekund
http://www.austinev.org/evalbum/35
Les mer om bosonic: Alt kan konverteres, så hvorfor vente?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA