Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Det beryktede ladedekselet

Startet av Mman, torsdag 21. juli 2016, klokken 10:35

« forrige - neste »

Mman

Hei alle

Da jeg skulle reise på jobb i dag oppdaget jeg har noen (sannsynligvis barn) hadde laget en mengde "flotte" riper bak på Golfen min. Nokså irriterende, men sannsynligvis mulig å polere vekk. Bilen min står ute/jeg har ikke garasje, så vanskelig å unngå sånt med mye barn i nabolaget. Uansett, det kunne ha vært praktisk om man kunne ha brukt parkerings-sensorene som jeg, m.fl. har foran og bak, når bilen stod parkert/avslått for å "avskrekke", ved at blinklysene/nødblinken startet å blinke når noen kom helt nære bilen. (Altså når sensoren varsler med jevn tone under parkering, ikke før). Noe som vet hvordan det kunne fikses..? Kunne vært praktisk i forbindelse med lukeparkering og, altså når du har parkert, og andre skal "snike" seg inn foran eller bak bilen - for å unngå parkeringsskader, for eksempel fra hengerfester...

Antar at det er få som vet om dette i det hele tatt er mulig og enda færre som vet hvordan, men skader ikke å spørre... :-D

bno

Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA