Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Akselerasjonstest :-)

Startet av Legobil, onsdag 20. juli 2016, klokken 16:26

« forrige - neste »

Legobil

Satt min 08 buddy på lading søndag kveld. Da min samboer kom hjem fra jobb tirsdag var det en konstant ulelyd. Hun trakk da ut kontakten. Har forstått det slik at er bilen ikke i bruk burde den stå på lading. Men er det noen som har vært borti hyling? Plugget i laderen nå. Display viser 100% men ingen lyd nå! Målte på kontakt til lader. 75.8v
Takker for svar

Legobil

ifølge samboern min var det slik lyd. Men bilen har jo stått på lading hele uken før, brukt 1mil i helgen og satt på lading fra søndag. Lyden kom ikke før tirsdag mens den sto på lading.

bosonic

På side 5 i den originale manualen på laderen er der opplistet alle feilkoder.
Her er linken
Utvikling av 12V clamper til blybatteri
Stord, Kewet Citi-Jet 5 1997 mod 5000 km
Hjemmelaget Elbil: 0-100 på ca 1,8 sekund
http://www.austinev.org/evalbum/35
Les mer om bosonic: Alt kan konverteres, så hvorfor vente?

Legobil

Har gått over bil nå og satt på lading. Ser i brukermanual at  RED LED on with brief blinks indicates a constant tension phase. Vet du hva som menes med dette?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA