Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hvor mange kWh tilgjengelig på batteriet

Startet av Ellerikke, onsdag 20. juli 2016, klokken 10:09

« forrige - neste »

Ellerikke

Hei folkens, andre som også har klart å ploge litt i snøen med frontspoileren? Min er knekt litt på begge sider og jeg ønsker å erstatte den. Dersom andre allerede har erfaring med den jobben hadde det vært fint å høre om det.
Blå e-up!

Terjer

Jeg har erfaring med å knekke den, men ikke med å reparere den  ;D
VW e-up! - Aurskog-Høland

Elmo

Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

aageaasved

festet min på nytt m sikaflex ble som ny.trur ikke man får kjøpt spoileren,ser ut som fast del i fangeren

nortrahof

Det er enkelte firma som har spesialisert seg på å "sveise" plastdeler som støtfangere og spoilere. Sjekk på stedet der du bor!
Ofte er kostnaden her en brøkdel av hva det koster å kjøpe nytt.
Er bruddet på en del som er lakkert, kan plasten sparkles før den lakkeres igjen. Da er reparasjonen ikke synlig.
VW E-UP nov. 2013 -> april 2017
TMS S85D mars 2015
VW E-Golf mai 2017

Ellerikke

Knallbra ide med sikaflex! Sjekket pris hos VW: Del 950, del og arbeid ifm service 1550. Blir nok sikaflex før service...
Blå e-up!

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA