Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Twizy ekstrautsyr og gadgets

Startet av satheesh.net, søndag 17. juli 2016, klokken 23:51

« forrige - neste »

satheesh.net

Bilder og mer info kommer. P90D. Den er forresten helt HERLIG å kjøre! #SanFrancisco ;D

hoffa

P85 solgt
Model X P100DL mars 2017
TOCN signaturmedlem og Elbilforening medlem

Epleskreller

Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Dr.Tesla

Fint om du kunne si noe om fordeler/ulemper/kjøreopplevelse av Model x, sammenlignet med Model S. Foreligger lite informasjon om dette...
Model S P85  2013
Model X 90D bestilt

satheesh.net

Jeg synes faktisk bilen er mer eller mindre identisk med Model S. Med det mener jeg hvordan den oppleves på veien,  samt styring etc. Etter en liten stund "glemmer" man faktisk at man sitter i denne nye bilen. Det positive er at frontvinduet er helt fantastisk og setene noe av det beste innen komfort. (Jeg har både eid BMW,  Mercedes og Porsche. Uten at det nødvendigvis er et fasitsvar.)

På langtur med Autopilot er bilen bare en klasse for seg. Vanskelig å gjengi alt til detalj. Men man skjønner det når man har prøvd den!

Kom gjerne med spørsmål...

satheesh.net

:)

Goku

Gratulerer så mye med prøvekjøringen. Har du mulighet til å legge ut bilder av bagasjerommet både i trunk og frunk?
Grå s85d

øystein hennum

Har du fått noe info om når produksjon for Norge starter. ;D
Øystein 1522 Konnerud

Dr.Tesla

Takk for at du deler dine erfaringer!

-Er det noen fester for evt. bagasjeskille mellom 2 og 3 seterad? Ved 6 seters versjon vil jo bagasje skli frem..
-Er det noe opplegg for evt. hattehylle/bagasjeromsdekke når 3 seterad lagt ned?
-Føler du det er noen "treghet" i å åpne dør med push-håndtak på fordørene fremfor vanlige(model s)
håndtak?
Model S P85  2013
Model X 90D bestilt

cstromme

Når fremste rad er dyttet helt bak, og midterste rad er dyttet helt bak, hvor stor er da avstanden mellom første og andre rad?
Tesla Model X 75
Tesla Model S 85 - Vin: 37234 (SOLGT)

Epleskreller

Sitat fra: øystein hennum på tirsdag 10. mai 2016, klokken 09:23

Produksjon for Norge og EU startet i april :-)
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

satheesh.net

Sitat fra: Epleskreller på tirsdag 10. mai 2016, klokken 15:29
Sitat fra: øystein hennum på tirsdag 10. mai 2016, klokken 09:23

Produksjon for Norge og EU startet i april :-)

Min er ikke gått i produksjon enda.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA