Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Kjøre Oslo-Bergen?

Startet av Martin S., tirsdag 12. juli 2016, klokken 13:25

« forrige - neste »

Martin S.

Heisann, planlegger å kjøre Trondheim - Sarpsborg med 30kwh Leaf til sommeren og følger derfor nøye med på Fortum sine stasjoner nedover, målet er å unngå Arctic sine ladere. Det ser lovende ut, men en bekymring er at Kiwi Otta stasjonen til Fortum har vært rød i flere uker i strekk nå, er det noen her som vet status på den? Jeg vet at det hender at de er røde på nettkartet, men fungerer i praksis, men jeg har også erfart at den røde statusen virkelig betyr "ute av drift". Noen som har info?

leafnor

Sitat fra: Martin S. på onsdag 04. mai 2016, klokken 00:16
Heisann, planlegger å kjøre Trondheim - Sarpsborg med 30kwh Leaf til sommeren og følger derfor nøye med på Fortum sine stasjoner nedover, målet er å unngå Arctic sine ladere. Det ser lovende ut, men en bekymring er at Kiwi Otta stasjonen til Fortum har vært rød i flere uker i strekk nå, er det noen her som vet status på den? Jeg vet at det hender at de er røde på nettkartet, men fungerer i praksis, men jeg har også erfart at den røde statusen virkelig betyr "ute av drift". Noen som har info?
Observert samme, men ila mai skal alle Kiwi-ladere byttes ut sier de, og da kommer de nok opp i nett igjen.
Men Fortum vet best.
Leaf 2012/Aug 160.000 km

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA