Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hjelp! Har noen her peilig på Toyota Prius???

Startet av magnul, fredag 01. oktober 2010, klokken 07:21

« forrige - neste »

magnul

Jeg har en moopy elektrisk scooter som tar for mye plass i garasjen.

Skal se om jeg får lagt ut noen bilder etter hvert, men det er en "classic" (type retro /vespa-ish). 2006-modell, bare kjørt noen hundre km. Nye batterier i fjor. Har montert hjemmelagde shunt-type balanserere. Noen småriper og et blinklys som må limes fast, men ellers fin.

Ulempen er at det bare er 18Ah batterier i den (4 stk), så rekkevidden er mildt sagt begrenset. Har ikke presset den helt tom etter at jeg byttet batterier, men anslår max 15km med normal kjøring (dvs full gass). Fint for dem som ikke orker å sykle til jobben, eller vil ha et prosjekt for Li-konvertering. Rommet under setet er ledig, så det er også mulighet for å bygge den om til større blybatterier hvis man skulle føle for det.
Motoren er 1500 eller 2000W, så den hører ikke til den håpløse typen med 500W motor.

Scooteren står i Halden og må hentes der.

Hadde tenkt meg rundt 3000, muligens noe mindre til en entusiast. Lufter stemningen noen dager her før jeg legger den ut på finn.

Ta kontakt på <brukernavnetmittpåforumet>alfakrøll gmail.com hvis det er av interesse.
Moopy Classic elektrisk scooter

magnul

Bare å komme med skambud hvis det skulle være interesse. Har ikke funnet motivasjon til å ta bilder siden den har havnet opp innestengt i garasjen.

Fargekombinasjon lilla og champagne.

EVlithium.net

jeg er inntrisert i den mopeden din :)   

driver å bygger om en atv til el for tiden....  skal få den registrert som moped :)
Webstore: www.evlithium.net

bosonic

Hei la2ula

Fint om du vil skrive litt om atv prosjektet ditt her på forumet :)
Utvikling av 12V clamper til blybatteri
Stord, Kewet Citi-Jet 5 1997 mod 5000 km
Hjemmelaget Elbil: 0-100 på ca 1,8 sekund
http://www.austinev.org/evalbum/35
Les mer om bosonic: Alt kan konverteres, så hvorfor vente?

magnul

Bare å komme med bud, evt. avtale å se på den på mailadressen over :)

EVlithium.net

da har jeg lakt til ATV prosjektet under andre doninger   :)
Webstore: www.evlithium.net

magnul

Denne er fortsatt garasjefyll hvis noen føler for å gi et skambud. Ta kontakt på <brukernavnetmittpåforumet>alfakrøll gmail.com

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA