Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Med Tesla til Nordkapp

Startet av bjaolsen, torsdag 07. juli 2016, klokken 22:35

« forrige - neste »

bjaolsen

...ja tittelen sier vel det hele.

Stoppet her for å lade i dag, men pluggen er fullstendig ramponert, i fillebiter.

Endte opp med å måtte kjøre til neste avkjøring og så tilbake til laderen på sørgående, som for øvrig fungerte utmerket (nok en gang, og gratis)
bjaolsen

2015 Zoe 43kW
Jeg jobber i ABB, men er ikke direkte involvert med hurtigladere

3irikur

Sitat fra: bjaolsen på søndag 01. mai 2016, klokken 20:56
...ja tittelen sier vel det hele.

Stoppet her for å lade i dag, men pluggen er fullstendig ramponert, i fillebiter.

Endte opp med å måtte kjøre til neste avkjøring og så tilbake til laderen på sørgående, som for øvrig fungerte utmerket (nok en gang, og gratis)
For fremtiden (Når det ikke er gratis på sørgående):
Hvis du snakker med de som jobber på statoil er det også en mulighet å kjøre til holmestrand, det en en "bakvei" de ansatte kan åpne :)
Nissan Leaf Acenta 2014 - Solgt og levert når Amperaen kom

Blå Ampera-e 2017

bjaolsen

Takk for tipset, men denne gangen hadde det ikke vært store hjelpa i det når en har kjørt fra type-2 kabelen hjemme.. :o
bjaolsen

2015 Zoe 43kW

3irikur

Ahh, nei.

Jaja, kanskje noen andre som har behov leser det :)
Nissan Leaf Acenta 2014 - Solgt og levert når Amperaen kom

Blå Ampera-e 2017

bjaolsen

bjaolsen

2015 Zoe 43kW

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA