Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Lading på Nordby senteret (Svinesund)

Startet av Fraberg1, fredag 01. juli 2016, klokken 21:35

« forrige - neste »

Fraberg1

Fikk en hyggelig melding om at jeg får en mnd gratis utprøving av autopilot på bilen min. Meldingen kom i i displayet når jeg startet bilen i dag og oppdateringen var klar etter en kjapp omstart på 1 min.

Noen nervøse overtagelser av ratt på vei til jobb i dag konstanterer det andre opplever. Grei på motorvei, ikke så grei ved avkjøringer og smalere veier. Måtte ta over rattet da jeg kom ut av Nygårdstunnelen inn til sentrum i Bergen da den dreide mot kanten og ikke klarte svingen inn mot sentrum.

Gleder meg til å teste mer. Kjekt av Tesla og noe jeg håpte de kom med siden jeg ikke kjøpte det med.
70D levert 4.12.15 - bekreftet 20.8.15

tonl

Jeg kan bare si at bilens AP lærer "kjøringen" din hele tida. Jeg opplever AP har blitt bedre med tiden på samme strekning som jeg bruker hver dag.

Olemann

Gjelder å passe på om 1 måned da, når bilen plutselig skrur den av og du er i full cruise et eller annet sted ... :)

esisa

Jeg fikk også denne meldinga men kona trykka Skip før jeg fikk sett mer på den. Noen som veit hvordan jeg kan få den tilbake igjen?

Tuxedo

Sitat fra: esisa på tirsdag 26. april 2016, klokken 21:29
Jeg fikk også denne meldinga men kona trykka Skip før jeg fikk sett mer på den. Noen som veit hvordan jeg kan få den tilbake igjen?
Er vel bare å vente noen dager og se, evt kontakte Tesla for å sjekke om de kan reaktivere.  Foreslår at kona tar kollektivtransport et par uker fremover.
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

smokey

Tilgjengelig under settings (og så driver assistance mener jeg å huske).
P106 2006-2010
85D levert mars 2016

esisa

Sitat fra: smokey på tirsdag 26. april 2016, klokken 22:44
Tilgjengelig under settings (og så driver assistance mener jeg å huske).

Ok, takk. Da får jeg sjekke igjen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA