Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Ingen lading etter montering av 11 - kasse

Startet av Bjoris, fredag 01. juli 2016, klokken 02:50

« forrige - neste »

Bjoris

Jeg tar turen til Bergen, div ærend så da må vi jo kikke litt, noe andre? Tenker at dette kanskje ikke drar så mange nå?
I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

Muffinman

Ikke veldig interessert, egentlig. Tipper vi som har fulgt med litt er minst like oppdatert som personellet som skal vise bilen.  Noe godt inntrykk av hvordan den blir på veien tror jeg ikke man får i et butikklokale uansett.

Ville naturligvis stilt seg noe annerledes om jeg hadde en slik i bestilling. Ikke helt sikker på om jeg ville vært happy eller misfornøyd om jeg uventet ble tilgodesett med faceliften.

Bjoris

Det gjenstår å se om LED lysene er noe bedre, hvis ikke betyr det mindre, men syns fronten er vesentlig bedre, men om jeg ventet en S 70 og gikk glipp av den store frunken hadde jeg blitt skuffet, ja:)

Mippen

Noe må de gjøre for å selge biler til Model 3 kommer. For min del frister det alltid med ny bil, men når prisen har gått opp, jeg får mindre plass, og dobbeltladeren ikke gir like mye power som på min ser jeg ikke helt verdien av å brenne av penger på litt annen loook i fronten, litt bedre lykter, og et ekstra luftfilter som stjeler mer plass. Får se om det blir model 3 når den kommer, eller om jeg bytter den inn i en ny Model S da.
Fremtiden er elektrisk.

kjølholdt

har du gammel front er det sikkert mulig å bytte denne om en stund i ny facelift
Model s med alt unntatt hattehylle og sikkerhetspakke. En drøm å kjøre pluss El sykkel med 1000 watt !

KrW

Er det US- eller EU-biler som står utstilt i noen av lokalene i Norge nå? Tenker på om det er riktige lykter iforhold til de som kommer hit.
Model X 100D 2018 AP2,5-3
Model X 90D 2017 AP2 solgt
Model X 90D 2016 solgt
Automower 330X robotklipper
Leaf solgt
Model S85 (kun i to uker)

HKS

Det er vel bare å titte på ladekontakten?

Hadde i alle fall planer om å gå innom for å høre hvordan det er med ladere på facelift-versjonen. Tidligere var det mulighet å ettermontere dobbeltlader, noe som ikke er mulig lenger hvis jeg forstår Tesla rett. 16,5 kW lader må bestilles med bilen.
Tesla Model S 90D

Bjoris

Syns rett og slett de kunne gjort denne 16, kw laderen til standard:) Kan ikke være mange som betaler den summen for 5 kw mer ladefart? Kanskje om en har den som taxi, men ellers kan jeg ikke tro mange velger denne?

fonberg

-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

Bjoris

fonberg

-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

Bjoris

Bjoris

Ja, da har vi vært innom å kikket. Ser veldig bra ut syns jeg!

Fronten er meget vellykket når en ser den mot de andre, men selvsagt ikke noe big deal for alle, men når en kjøper tror jeg virkelig få ville valgt den gml fremfor denne.

Selger: Lysene er MYE bedre, de hadde vært å testet på lengre tur. De adaptive overhørte jeg han si noe om, men ikke mer enn at de fungerte fint og er noe helt annet enn av og på med kurvlyset!

Selger: Bilen er bedre støydempet enn hans helt nye P85D, også bedre sammenskrudd. Dash derimot var som før, designet på interiørpanelet var ikke lett å se at ikke var sort, ser nok enklere dette i dagslys.

Lakket helt ned, men jeg er skeptisk til all denne lakkingen helt ned, også bak

Midtkonsoll, mja, ok, men jeg syns det ble litt liten åpning på toppen. Vesentlig mindre ting en kan ha de, men så skal sikkert ikke PC veska stå der da;)

Ladeluka, jepp den er motorisert:)

Frunken, jepp den er liten nå gitt, men plass til noen handleposer på vei til fjells er det fortsatt

75 vs 70. De håper selv veldig på dette da det ville gjort underverker for salget, men har selvsagt ikke noe info om dette og refererte til 85 og 90 som naturlig parallell

Teslanewbie

Fikk du sett blinklysene i frontlyktene, de skal være nye , er baklysene endret ?
P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

Bjoris

Alt i lykta er vel nytt? Så ikke spes på blinklyset nei. Kjørelysen er også endret, se jo unektelig bedre ut med stripe vs dioder. Slår meg at den ser spesielt bra ut i rød med denne faceliften:) Har valgt Titanum selv, er spent på den fargen og ny front, det endrer seg litt hva som passer. Tesla sier de ikke selger så mange Titanum, det passer meg bra, da det går litt vel mange på dusinet av det andre alternativt, grå:) Jeg syns Titanum akkurat er slik at den ikke går av moten, men mange dropper den av redsel for at det skal vise seg å være en motefarge, vel valget er tatt

Bak så jeg ikke noe nytt, me enn LED lys i skilt lyset, men det har det sikkert vært en stund:)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA