Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Tesla-eiere er tilkjent erstatning

Startet av Øyst1, torsdag 30. juni 2016, klokken 10:40

« forrige - neste »

Mr.Zero

Sitat fra: tomrh på torsdag 28. april 2016, klokken 17:32
Nei har ikke annet belegg enn det som generelt påstås om at LED er holdbart. Nå regner jeg med det er ulike kvaliteter her som med alt annet. Kjøpte LED parklys fra Kina, de holdt ca. ett år. Sikkert ikke robuste mhp rystelser som du sier. Kanskje det finnes forbrukertester på slikt?

Ta en titt på det 3dje bremselyset på Tesla.. Er en serie biler der ute hvor en rekke dioder er kaputt. Og ruta i bakluka må ut for å utbedre dette. Godt vi har trilling, tomrh! ;D
Ski

Citroën C-Zero 2012, 63.000km - "motvillig" solgt - leveres 6/7-16
Honda Transalp 2001 - første batteriskift i 2012!
BMW i3 Full Pakke Protonic blue
www.rekkeviddeangst.com ..her blir det liv - trodde jeg, men så kom hurtigladerne...

AppleKnocker

Sitat fra: Balrog på onsdag 27. april 2016, klokken 18:31
Bilen oppleves å være av god kvalitet på 98% av komponentene, og det synes jeg er viktigere enn om alt er 2016-teknologi. Servicevilligheten til Nissan Norge & co er derimot i en helt annen divisjon enn bilen.
Har ikke det samme inntrykket av Nissan. Når man har en bil som ikke er solgt ny fra forhandler, må man regne med at man får minimumsløsningen som man da har valgt. Ellers er det jo også slik at hvis man er kravstor, sur og tverr, så får man det samme i retur...
BMW I3 2015
Tesla Model S85 2015
Tesla Model ≡ 2020 reservert
200 000 elektriske km kjørt siden februar 2015
Passivhus med fire ladeplasser

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA