Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tesla i norske medier

Startet av LMOR, onsdag 29. juni 2016, klokken 12:16

« forrige - neste »

Ingeniøren

Sitat fra: SveinJ på tirsdag 15. august 2017, klokken 21:44
...moro skyld? Sikkert ikke. Men det er forskjell på California og her på berget, ang støv og vann.
Men forstår fortsatt ikke den store redsel for støv og vann!

Hvis du får dårlig kontakt pga korrosjon så hjelper det ikke å løpe til BMW og reklamere hvis du har tatt bort beskyttelsen. Å bytte denne kontaket med kabel er sikker ikke billig....
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

Orbit

Helt sikkert ikke billig, men kom tilfeldigvis over en video or noen dager siden som viste et slikt bytte. Det forenkler jobben den del at det ytre skallet på bilen bare hektes av, og gjør alt av kabling og innfestning lett tilgengelig.

2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

Autowinder

Sitat fra: SveinJ på tirsdag 15. august 2017, klokken 21:44
...moro skyld? Sikkert ikke. Men det er forskjell på California og her på berget, ang støv og vann.
Men forstår fortsatt ikke den store redsel for støv og vann!

Aha, min feil, jeg fikk ikke med meg at du bodde i California  :)
Men her til lands ser jeg ingen grunn til å fjerne akkurat disse ekstra lokkene.
TM3 LR AWD «Amore Odiata»

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA