Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Avtaleforpliktelser ved bestilling av ny bil

Startet av Hansi, onsdag 29. juni 2016, klokken 08:17

« forrige - neste »

TM

Jeg er også tilhenger av stoffseter, men jeg synes stoffet på bildene ser litt for glatt ut. Dessuten er jeg lite begeistret for det lysegrå stoffet. Merkelig at det ikke går an å velge ensfarget mørkt grått stoff.

Ipadjove

Hansi

Jeg hadde håpet at det var flere eiere som hadde stått frem med omtaler av sin utleverte Bolt til nå.. Er det noen grunn til bekymring, eller er det vanlig å begynne produksjon såpass sakte? Fins det tall på hvor mange biler som er produsert/utlevert hittil?
Buskerud

Opel Ampera-e bestilt 16.09.16, levert 08.06.17    Tesla Model 3 reservert 01.04.16
2013 Nissan Leaf Tekna (Norsk)     2011 Mitsubishi i-MiEV

kammiz

"Chevy engineered the Bolt's seats for maximum comfort and minimum size. I was comfortable throughout my drive. The rear seat has plenty of knee room thanks to the innovative front seats and exceptional headroom, courtesy of the Bolt's high roof line. The cargo capacity compares well to some small SUVs."

http://www.freep.com/story/money/cars/mark-phelan/2016/12/17/chevrolet-bolt-fender-bender-accident/95481484/
Thomas Kamrud Jahnsen

Kia Soul EV Exclusive Pearl White/Electric Blue - Bestilt 15/09-14 - Levert 24/04-15
Opel Ampera-E Mineral Black - alt utstyr & kontraktsnummer #41 - Bestilt 16/09-16 - Produsert 25/02-17 - anslått leveringsdato 22/05-17

erato

Sitat fra: Hansi på lørdag 17. desember 2016, klokken 12:05
Jeg hadde håpet at det var flere eiere som hadde stått frem med omtaler av sin utleverte Bolt til nå.. Er det noen grunn til bekymring, eller er det vanlig å begynne produksjon såpass sakte?
Eller er det vanlig å bruke mye tid på sosiale medier når man nettopp har fått utlevert en ny bil? Jeg tror det er dette spørsmålet du heller bør stille deg.

TM

Det er i alle fall vanlig at de første som får ny elbil i Norge rapporterer på elbil-forum. Det må jo finnes entusiaster i USA også.

tutti

Sitat fra: kammiz på mandag 19. desember 2016, klokken 10:35
"Chevy engineered the Bolt's seats for maximum comfort and minimum size. I was comfortable throughout my drive. The rear seat has plenty of knee room thanks to the innovative front seats and exceptional headroom, courtesy of the Bolt's high roof line. The cargo capacity compares well to some small SUVs."

http://www.freep.com/story/money/cars/mark-phelan/2016/12/17/chevrolet-bolt-fender-bender-accident/95481484/
Første bilulykke med Bolt også? Bare på noen timer?

kammiz

Sitat fra: tutti på mandag 19. desember 2016, klokken 17:03
Sitat fra: kammiz på mandag 19. desember 2016, klokken 10:35

Første bilulykke med Bolt også? Bare på noen timer?

stemmer :P
Thomas Kamrud Jahnsen

Kia Soul EV Exclusive Pearl White/Electric Blue - Bestilt 15/09-14 - Levert 24/04-15
Opel Ampera-E Mineral Black - alt utstyr & kontraktsnummer #41 - Bestilt 16/09-16 - Produsert 25/02-17 - anslått leveringsdato 22/05-17

Goggen123

Sitat fra: erato på mandag 19. desember 2016, klokken 11:45
Sitat fra: Hansi på lørdag 17. desember 2016, klokken 12:05
Jeg hadde håpet at det var flere eiere som hadde stått frem med omtaler av sin utleverte Bolt til nå.. Er det noen grunn til bekymring, eller er det vanlig å begynne produksjon såpass sakte?
Eller er det vanlig å bruke mye tid på sosiale medier når man nettopp har fått utlevert en ny bil? Jeg tror det er dette spørsmålet du heller bør stille deg.

Hehe, god diskusjon. Kan være Bolt-eiere ikke tør komme ut av skapet.

ladov

Svart Renault Zoe Intense(Q210) (solgt, med et visst vemod)
11kW hjemmelader
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
Rød TM3 LR AWD m/EAP bestilt 22/12-18, levert 8/3-19.

bno

Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

bno

Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

Øyvind.h

Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

kammiz

laget for morro skyld en litt mer korrekt versjon for oss som ikke roterer hjul siden vi skifter to ganger i året, samt la til en linje om bremsevæske hvert 5 år. Ser enda bedre ut nå. :)
Thomas Kamrud Jahnsen

Ipadjove

:D Hadde vert eeenda bedre om det var bilde av en Bolt eller Ampera-e der. Ikke den prototypen :D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA