Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Ingen lading etter montering av 11 - kasse

Startet av nien, tirsdag 28. juni 2016, klokken 21:39

« forrige - neste »

nien

Veide E-Rolf i dag! 1472 kg med tom tank !

als77

Hvor mye veier en tank med strøm?  ;D

jensjacob

Det skal du ikke grine af...  ::) Fx et lithium-luft batteri bliver tungere efterhånden som det bliver afladet fordi det optager ilt fra luften til oxidering af Li. En dieselbil ville også blive tungere hvis den var tvunget til at opsamle og lagre alle dens udstødningsprodukter under kørsel.
Fik jeg sagt at jeg er fundamentalt imod syntetisk støj >:( , assistentsystemer der involverer bremse og styretøj samt selvkørende biler på offentlig vej :'( ?

NightBlue e-Golf leveret d.11/9 2015 :) :)

Langangen

E-Golf 2015 mod
Model 3 2019 med FSD

Min Model 3 nettside: https://www.model3norway.com

np

Etter at du har vært inne på bensinstasjonen, eller? ;)
NP

VW e-Golf (2016)
Tesla Model 3 (Avbestilt)
Tesla Model X 100D (2018)

als77


jensjacob

Sitat fra: Langangen på mandag 25. april 2016, klokken 13:07
Min veier ca 70kg mer fulladet ::) ;)

Hvis den har autopilot a'la Tesla, så tror jeg den kører ca. lige godt uanset om de sidste 70 kg er med eller ej  ;D ;D

- Måske endda lidt længere uden den ekstra vægt...
Fik jeg sagt at jeg er fundamentalt imod syntetisk støj >:( , assistentsystemer der involverer bremse og styretøj samt selvkørende biler på offentlig vej :'( ?

NightBlue e-Golf leveret d.11/9 2015 :) :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA